Trochu z opačného soudku: Proč už by sis Astru nekoupil?

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

for Gallo: nestartuj hned zkus počkat až ti zhasnou všechny kontrolky co mají a pak to zkus nastartovat...a dej vědět.. :wink:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od bubak.velkej »

Noxx píše:Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
jj, startuju uplne stejne. Jinak se mi za tech 8 měsíců už možná tak 8-10x stalo, že jsem nenastartoval napoprve. Napodruhe už to vždycky chytlo ihned...
Jak jste na tom vy ostatní?? Myslím, že u moderního auta, natož zánovního by se to dít nemělo... :roll:
Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007
gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda »

startuje hned na poprve, samozrejme v zime trva trochu dyl ale opravdu jen trochu, jinak vzdy napoprve a hned
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

gErda píše:startuje hned na poprve, samozrejme v zime trva trochu dyl ale opravdu jen trochu, jinak vzdy napoprve a hned
ano v zimě mě to také trvá chvíli než to naskočí (2-3sec/max)..ale taktéž na poprvé..nikdy se mi nestalo že bych musel otáčet klíčkem dvakrát!!!!

PS: ty 3sec to bylo venku tak -25C
Naposledy upravil(a) rychlyradim dne 23 říj 2007, 15:10, celkem upraveno 1 x.
YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:lol: astru už bych protože už je mi malá a potřebuju zafiru :lol:
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS
Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót »

A ten plovák v nádrži Vás nevytáčí :shock:,naberu čtvrtnádrže zaparkuju mladá mě veme klíče že jde pryč nastartuje,samozřejmě ji bliká kontrolka a řve že vůvec netankuju,prej to mám suché jak martyny :lol:
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

piskin píše:A ten plovák v nádrži Vás nevytáčí :shock:,naberu čtvrtnádrže zaparkuju mladá mě veme klíče že jde pryč nastartuje,samozřejmě ji bliká kontrolka a řve že vůvec netankuju,prej to mám suché jak martyny :lol:
to je to poslední co by mě mohlo vytáčet...šak ono se to během jízdy srovná..ale taky jsem na to koukal - a do té doby než jsem to spatřil jsem si myslel že je to doménou starých aut-jmenovitě škodovky řady105-130 :roll:
peet100
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2007, 11:58
Bydliště: bratislava

Příspěvek od peet100 »

No rozpraval som sa s jednym chlapikom z vrakovista tu v Ba a vravel mi ze nechape preco si ludia kupuju koncern. Ze na ople praveze ludia zvyknu hladat rozne somarinky ktore nejako neobmedzuju velmi v chode auta ale ze na fabie a vw a seat furt hladaju vselijake riadiace jednotky a hlavy motora a ine rozne drahe veci.. Tak neviem no..

Ja mam astru asi mesiac uz a som s snou strasne spokojny. Je pravda ze ma svoje chyby, tiez mam problemy s EGR ventilom a budem to musiet riesit a niektore veci mi vadia ale moje auto sa mi velmi paci a proste je to laska... A vtedy sa daju prehodnotit aj tie zapory.

Osobne mi vadi ze vobec nieco take ako EGR tam je inac som spokojny....
1.6 16V 74KW HB 5dv.
Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski »

Olej plánuji měnit po 10000, protože této hranice dosáhnu tak začátkem roku 2009. Původní olej byl pěkně čistý. Předchozí majitel se o něj pěkně staral (i podle servisky a dodaných faktur za opravy).
Rozjezd na jedničku: startuji až po zhasnutí kontrolek. Smířil jsem se s tím, že jednička je horší a ze začátku více přes spojku. Propad výkonu nemám, jen nesmím plyn moc přišlápnout potom se dusí. Do 2000 otáček tomuto motoru nemá smyls šlapat na krk.
Zatím mi vždy chytlo napoprvé. Jen občas je čas trochu delší.
Škubání se mi děje pouze ve velkých teplotách (auto stojí celý den na sluníčku) teď v zimě je po škubání.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100
Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan »

Až na drnčící plasty od reproduktorů a trochu hlučnější motor X20DTL jsem nadmírně spokojen... Takže Astru bych si koupil stejně znovu :lol:

Beru to tak že každé auto má své mouchy a znám i mnohem horší, takže OPEL ASTRA G vede 8)
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 »

Noxx píše:
Lomikar píše: ... V práci máme jednotkovou octávku 1.6- jednu z prvních najeto 240 tis. a ani necukne...
Jj já sem chvilku jezdil o octávkou, která měla najeto 260 tis., nafťák a jak nová. Jenom po bouračce na předek se trochu rozhodilo řazení a zle šla trojka.

PS: Kolik tu má kdo najeto nejvíc a auto pořád funguje?
tak jo nafťák ti může najet i 500.000 km bez nějakých poruch...
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 »

Noxx píše:Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
vysoké otáčky po startu vyletí, to je normální stav, až po chvíli se musí ustálit tak nějak kolem 900
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

PS: Kolik tu má kdo najeto nejvíc a auto pořád funguje?[/quote]

tak jo nafťák ti může najet i 500.000 km bez nějakých poruch...[/quote]

v práci máme škoda felicie combi - najeto 230tis km...a pořád jede..jestli se to dá vůbec říct... :lol: jinak já mám myslím slabých 115tis km...
Odpovědět