
Trochu z opačného soudku: Proč už by sis Astru nekoupil?
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: 24 led 2007, 11:36
- Bydliště: Vysočina
jj, startuju uplne stejne. Jinak se mi za tech 8 měsíců už možná tak 8-10x stalo, že jsem nenastartoval napoprve. Napodruhe už to vždycky chytlo ihned...Noxx píše:Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
Jak jste na tom vy ostatní?? Myslím, že u moderního auta, natož zánovního by se to dít nemělo...

Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
ano v zimě mě to také trvá chvíli než to naskočí (2-3sec/max)..ale taktéž na poprvé..nikdy se mi nestalo že bych musel otáčet klíčkem dvakrát!!!!gErda píše:startuje hned na poprve, samozrejme v zime trva trochu dyl ale opravdu jen trochu, jinak vzdy napoprve a hned
PS: ty 3sec to bylo venku tak -25C
Naposledy upravil(a) rychlyradim dne 23 říj 2007, 15:10, celkem upraveno 1 x.
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
to je to poslední co by mě mohlo vytáčet...šak ono se to během jízdy srovná..ale taky jsem na to koukal - a do té doby než jsem to spatřil jsem si myslel že je to doménou starých aut-jmenovitě škodovky řady105-130piskin píše:A ten plovák v nádrži Vás nevytáčí,naberu čtvrtnádrže zaparkuju mladá mě veme klíče že jde pryč nastartuje,samozřejmě ji bliká kontrolka a řve že vůvec netankuju,prej to mám suché jak martyny

No rozpraval som sa s jednym chlapikom z vrakovista tu v Ba a vravel mi ze nechape preco si ludia kupuju koncern. Ze na ople praveze ludia zvyknu hladat rozne somarinky ktore nejako neobmedzuju velmi v chode auta ale ze na fabie a vw a seat furt hladaju vselijake riadiace jednotky a hlavy motora a ine rozne drahe veci.. Tak neviem no..
Ja mam astru asi mesiac uz a som s snou strasne spokojny. Je pravda ze ma svoje chyby, tiez mam problemy s EGR ventilom a budem to musiet riesit a niektore veci mi vadia ale moje auto sa mi velmi paci a proste je to laska... A vtedy sa daju prehodnotit aj tie zapory.
Osobne mi vadi ze vobec nieco take ako EGR tam je inac som spokojny....
Ja mam astru asi mesiac uz a som s snou strasne spokojny. Je pravda ze ma svoje chyby, tiez mam problemy s EGR ventilom a budem to musiet riesit a niektore veci mi vadia ale moje auto sa mi velmi paci a proste je to laska... A vtedy sa daju prehodnotit aj tie zapory.
Osobne mi vadi ze vobec nieco take ako EGR tam je inac som spokojny....
1.6 16V 74KW HB 5dv.
Olej plánuji měnit po 10000, protože této hranice dosáhnu tak začátkem roku 2009. Původní olej byl pěkně čistý. Předchozí majitel se o něj pěkně staral (i podle servisky a dodaných faktur za opravy).
Rozjezd na jedničku: startuji až po zhasnutí kontrolek. Smířil jsem se s tím, že jednička je horší a ze začátku více přes spojku. Propad výkonu nemám, jen nesmím plyn moc přišlápnout potom se dusí. Do 2000 otáček tomuto motoru nemá smyls šlapat na krk.
Zatím mi vždy chytlo napoprvé. Jen občas je čas trochu delší.
Škubání se mi děje pouze ve velkých teplotách (auto stojí celý den na sluníčku) teď v zimě je po škubání.
Rozjezd na jedničku: startuji až po zhasnutí kontrolek. Smířil jsem se s tím, že jednička je horší a ze začátku více přes spojku. Propad výkonu nemám, jen nesmím plyn moc přišlápnout potom se dusí. Do 2000 otáček tomuto motoru nemá smyls šlapat na krk.
Zatím mi vždy chytlo napoprvé. Jen občas je čas trochu delší.
Škubání se mi děje pouze ve velkých teplotách (auto stojí celý den na sluníčku) teď v zimě je po škubání.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100
Až na drnčící plasty od reproduktorů a trochu hlučnější motor X20DTL jsem nadmírně spokojen... Takže Astru bych si koupil stejně znovu 
Beru to tak že každé auto má své mouchy a znám i mnohem horší, takže OPEL ASTRA G vede

Beru to tak že každé auto má své mouchy a znám i mnohem horší, takže OPEL ASTRA G vede

My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- james11
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 18 lis 2006, 15:35
- Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
- Kontaktovat uživatele:
tak jo nafťák ti může najet i 500.000 km bez nějakých poruch...Noxx píše:Jj já sem chvilku jezdil o octávkou, která měla najeto 260 tis., nafťák a jak nová. Jenom po bouračce na předek se trochu rozhodilo řazení a zle šla trojka.Lomikar píše: ... V práci máme jednotkovou octávku 1.6- jednu z prvních najeto 240 tis. a ani necukne...
PS: Kolik tu má kdo najeto nejvíc a auto pořád funguje?
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
- james11
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 18 lis 2006, 15:35
- Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
- Kontaktovat uživatele:
vysoké otáčky po startu vyletí, to je normální stav, až po chvíli se musí ustálit tak nějak kolem 900Noxx píše:Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele: