Hoj hoj,prosimvas chtel bych poprikladne rady ci prime odpovedi dejme tomu ze mam v pocitaci v aute nahrane chyby,a kdyz zajedu na diagnostiku tak mi je jednoduse smaznou a jeto?Tema bylo zalozeno na podkladu toho zda se dela,ci to de nejak udelat aby mi nakalibrovali vse znova,takze staci jen VYMAZAT chyby ci ne?Dela se nejaka nastaveni?Treba klapka.atd... vite co mam namysly dekuji
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
jestli ti jde jen o smazání chyb tak sem někde slyšel že stačí odpojit oba kontakty z baterky a propojit je na chvilku mezi sebou, měla by se resetovat řídicí jednotka. ale hlavně je nespojovat pod proudem po resetu jednotky se potom kalibruje jakoby sama podle stylu tvé jízdy. už jsem to dělal na předchozím autě , resetuješ pak zapojíš a nastartuješ , necháš tak minutku běžet , a pak jít na nějakej rovnej usek a dát jí co se do ní vejde
Hopla hopla hopla koupil jsem si OPLA Astra G 1.8 85kw Sport Moje ASTRA
Roubik píše:jestli ti jde jen o smazání chyb tak sem někde slyšel že stačí odpojit oba kontakty z baterky a propojit je na chvilku mezi sebou, měla by se resetovat řídicí jednotka. ale hlavně je nespojovat pod proudem po resetu jednotky se potom kalibruje jakoby sama podle stylu tvé jízdy. už jsem to dělal na předchozím autě , resetuješ pak zapojíš a nastartuješ , necháš tak minutku běžet , a pak jít na nějakej rovnej usek a dát jí co se do ní vejde
to jsem jeste neslysel odpojit oba kontakty z bat.a dat je ksobe?Cose tim ale zmneni kdyz v aute neni napeti?
To Okura : Prosimte chapes tento postup??
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
No já jsem někde četl, že odpojíš baterii na 5 minut, potom ji zapojíš zpět a auto na rovině, bez zatáhnutý ručky a spuštění jakéhokoli spotřebiče ve vozidle, včetně vnitřního osvětlení nastartuješ a necháš běžet motor také 5 minut. Po téhle procedůře zhasneš motor a po opětovném nastartování by se měli načíst výchozí hodnoty do ŘJ, které se budou v průběhu jízdy uzpůsobovat dle způsobu řízení (tzv. asi spotřeba, vstřikování, aj.)
Četl jsem to na Hondu kde to asi provozujou běžně, ale já to ještě nezkusil, teda možná nevědomky jo a to před třemi lety když se mi úplně vybila baterka a auto bylo týden bez šťávy.