Cukání při cca 1500-1900 RPM.
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Cukání při cca 1500-1900 RPM.
Takže dámy a pánové, pokud budete mít problém s cukáním(škubáním) motoru, tak jedna z možností závad je ta, že máte problém s podtlakem vzduchu, ne s lištou, nebo EGRem, moje zkušenost, kterou jsem řešil cca 15 měsíců, přestože mi zde na netu radil kde kdo, nakonec jsem na to došel já sám čím je to

- Reklama
No obcas mito cukne tak rekni podrobneji jo? 
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
tak čím to? zanesená klapka sání 
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Tak se na to zkus kouknout... Stejně Ti nic jiného nezbyde, než nejdříve zkouknout to co se dá a tím i případně vyloučit příčinu 
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
tak těhlech otáčkách jsem jenom když se rozjíždim.... jinak pod 2000 nejdu....Oliver píše:pro manli2:AstraMan píše:Manli používá otáčky, kde má o jednu nulu více![]()
![]()
Nebo taky o jednu nulu méně, že ano, prej nepoužívám, a to ti to auto jde do 1499 RPM a pak ti to hned jede na 1901 RPM![]()
![]()
![]()
to máš dobrý vůz
![]()
![]()
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Nojo jsme na tom stejně, také doufám že se tím problémy odstraní, protože jak si říkal, nic jiného než EGR ventil to nehlásígErda píše:me teda auto cuka v jinacich otackach kvuli egr a to v 2000 - 3000, nejcasteji kolem 2500, no novy egr uz tu mam takze dneska ho vymenim a uvidime, ale diag rikala ze egr je death tak doufam ze to bude v poho
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Teda s Vámi je sranda jak v krematoriusantik píše:A nulu viac je 15000-19000![]()
nie o otacku viac
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!