Druhá nádrž 2.0 DTi

Odpovědět
zflek
Příspěvky: 58
Registrován: 26 dub 2011, 09:40
Bydliště: Semily

Druhá nádrž 2.0 DTi

Příspěvek od zflek »

Zdravím, chtěl bych se místních mechaniků zeptat, jak je udělána zpátečka paliva u čerpadla VP44? Používá ještě pomocné čerpadlo v nádrži? Chci mít místo rezervy ještě jednu nádrž, kterou bych mohl přepnout pomocí 3/2 cestného ventilu. Někde jsem se dočetl že zpátečka paliva je přímo v čerpadle? Bojím se o hlavní palivový přívod, kdybych přepnul nádrže a v hlavní naftový by bylo pomocné čerpadlo, tak by asi pořád tlakovalo a roztrhlo by hadice vedoucí normálně do čerpadle, ale u mě uřízlé protože nafta by tekla z druhé nádrže.

Snad si rozumíme! Díky za odpovědi..

Prosím žádné OT!
Astra G 1.7 DTI tmavě modrá
Astra G 2.0 DTI tmavě modrá
Reklama
 

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Druhá nádrž 2.0 DTi

Příspěvek od csala »

Omega 2.2DTI žiadne podávacie čerpadlo paliva v nádrži nemá. Pochybujem, že by to do Astry dávali. Čerpadlo VP44 je samonasávacie. Pokiaľ by bol systém prepájania dvoch nádrží tesný, tak v podstate nič nehrozí, ale práve čím viac možností netesnosti palivového systému, tým viac problémov s padaním nafty pri dlhšom státi. Ja som napríklad kvôli problémom s tesnosťou palivového systému odpojil bufík a ak ho niekedy dám do prevádzky, tak bude pripojený na samostatnú nádržku, úplne nezávisle od palivového systému motora.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
zflek
Příspěvky: 58
Registrován: 26 dub 2011, 09:40
Bydliště: Semily

Re: Druhá nádrž 2.0 DTi

Příspěvek od zflek »

Super, díky za odpověď! Teď bych potřeboval jen vědět, zda je zpátečka paliva až do nádrže, nebo je v uzavřenym okruhu čerpadla. Díky!
Astra G 1.7 DTI tmavě modrá
Astra G 2.0 DTI tmavě modrá
csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Druhá nádrž 2.0 DTi

Příspěvek od csala »

Pozri tu https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... hilit=vp44
Napriklad na tento obrázok http://www.jpeg.cz/view-693_vp444_14.jpg.html
Rozdiel je len v tom, že motor 2.0 a 2.2DTI má zaústený prepad z trysiek priamo do čerpadla a z palivového filtra do prepadu žiadna tretia trubička neide.
Takže priama odpoveď na tvoju poslednú otázku: spiatočka z čerpadla ide priamo do nádrže, ale prepad z trysiek je zaústený do čerpadla. To je tá "nepríjemná" zvláštnosť práve tých našich motorov DTI, pretože netesnosť v prepadoch trysiek spôsobí zavzdušnenie čerpadla a potom to neštartuje :x
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Odpovědět