Zdravím, chtěl bych se místních mechaniků zeptat, jak je udělána zpátečka paliva u čerpadla VP44? Používá ještě pomocné čerpadlo v nádrži? Chci mít místo rezervy ještě jednu nádrž, kterou bych mohl přepnout pomocí 3/2 cestného ventilu. Někde jsem se dočetl že zpátečka paliva je přímo v čerpadle? Bojím se o hlavní palivový přívod, kdybych přepnul nádrže a v hlavní naftový by bylo pomocné čerpadlo, tak by asi pořád tlakovalo a roztrhlo by hadice vedoucí normálně do čerpadle, ale u mě uřízlé protože nafta by tekla z druhé nádrže.
Snad si rozumíme! Díky za odpovědi..
Prosím žádné OT!
Druhá nádrž 2.0 DTi
Druhá nádrž 2.0 DTi
Astra G 1.7 DTI tmavě modrá
Astra G 2.0 DTI tmavě modrá
Astra G 2.0 DTI tmavě modrá
- Reklama
Re: Druhá nádrž 2.0 DTi
Omega 2.2DTI žiadne podávacie čerpadlo paliva v nádrži nemá. Pochybujem, že by to do Astry dávali. Čerpadlo VP44 je samonasávacie. Pokiaľ by bol systém prepájania dvoch nádrží tesný, tak v podstate nič nehrozí, ale práve čím viac možností netesnosti palivového systému, tým viac problémov s padaním nafty pri dlhšom státi. Ja som napríklad kvôli problémom s tesnosťou palivového systému odpojil bufík a ak ho niekedy dám do prevádzky, tak bude pripojený na samostatnú nádržku, úplne nezávisle od palivového systému motora.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Druhá nádrž 2.0 DTi
Super, díky za odpověď! Teď bych potřeboval jen vědět, zda je zpátečka paliva až do nádrže, nebo je v uzavřenym okruhu čerpadla. Díky!
Astra G 1.7 DTI tmavě modrá
Astra G 2.0 DTI tmavě modrá
Astra G 2.0 DTI tmavě modrá
Re: Druhá nádrž 2.0 DTi
Pozri tu https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... hilit=vp44
Napriklad na tento obrázok http://www.jpeg.cz/view-693_vp444_14.jpg.html
Rozdiel je len v tom, že motor 2.0 a 2.2DTI má zaústený prepad z trysiek priamo do čerpadla a z palivového filtra do prepadu žiadna tretia trubička neide.
Takže priama odpoveď na tvoju poslednú otázku: spiatočka z čerpadla ide priamo do nádrže, ale prepad z trysiek je zaústený do čerpadla. To je tá "nepríjemná" zvláštnosť práve tých našich motorov DTI, pretože netesnosť v prepadoch trysiek spôsobí zavzdušnenie čerpadla a potom to neštartuje
Napriklad na tento obrázok http://www.jpeg.cz/view-693_vp444_14.jpg.html
Rozdiel je len v tom, že motor 2.0 a 2.2DTI má zaústený prepad z trysiek priamo do čerpadla a z palivového filtra do prepadu žiadna tretia trubička neide.
Takže priama odpoveď na tvoju poslednú otázku: spiatočka z čerpadla ide priamo do nádrže, ale prepad z trysiek je zaústený do čerpadla. To je tá "nepríjemná" zvláštnosť práve tých našich motorov DTI, pretože netesnosť v prepadoch trysiek spôsobí zavzdušnenie čerpadla a potom to neštartuje

Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)