Lambda a její parametry v AB-COMU

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Lambda a její parametry v AB-COMU

Příspěvek od Piškót »

Nevíte jaké mají být hodnoty lambdy v techu2 nebo ab-comu? v Oplu ve Zlíně,mě neřekly nic a navíc se tvaříly jakoby opel neprodával nikdy auta s lambda sondou :shock:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót »

Nikdo nevíte?Mám takové jemné škubání při studeném motoru a pak to zmizí při zahřátí,svíčky nové,EGR nový,liša snad dobrá a mám podezření na lambda sondu.V oplu ve zlíně parametry neví nebo spíš nechcou číct.Mám x-kový motor a z-kové motory mají dvě lambdy a u zetkových motorů se tento problém nevyskytuje,myslím že zetka mají sondy dvě stěchto důvodů.Určo v oplu daly hlavy do hromady a nažily se toho škubání nějak zbavit.
Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver »

no, tak já mám Z14 XE motor, má dvě lambdy, a motor mi cuká stále, mám novou lištu, svíčky a EGR má něco kolem 30 tisíc, už jsem jej čistil a motor mi cuká a hází to chybu " P0136", což by mělo být, nějaká špatná směs, tedy "vysoká hodnota" na lambdě, jenže nevím na které, ale asi na té druhé za katalyzátorem, jo ještě musím napsat, nemám originální kat, ale náhradu, tak to může být taky tím, abych napsal pravdu, tak jsem s tím to autem krajně nespokojený, kastla je pěkná, ale jinak nestojí toto auto za nic, jenom stále nějaké potíže, diagnostiku OpelTech2 a AB-COM mám, tak alespoň, že nemusím každý druhý den do Opelu na výmaz chyb v ŘJ !!
Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót »

Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver »

Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
jo už s tím mám potíže asi tak od jara, ani v Opel servise neví čím to je!! jak jsem psal, potřeboval bych originální kat, t.j. se svodama a pasuje to ze všech motorů Z14XE a Z16XE, je to v jedný kupě s katem, lambdu mi měřili v servise a je prej OK, tak nevím, ale jednu věc už vím jistě!! Opel už nikdy, jedině TOYOTA!!
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus »

Kdyz uz japonce nebo korejce tak HONDU
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Uživatelský avatar
Red_Dragon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
Bydliště: kousek od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Red_Dragon »

Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Mám Z18XE a taky mi to škubalo a to za studena. Po pár měsících se s tím už ani nedalo rozjet. Nakonec to byla váha vzduchu. Byl jsem i v Opelu, ale tam taky nevěděli.
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus »

Red_Dragon píše:
Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Mám Z18XE a taky mi to škubalo a to za studena. Po pár měsících se s tím už ani nedalo rozjet. Nakonec to byla váha vzduchu. Byl jsem i v Opelu, ale tam taky nevěděli.
Cuzzz jak ze ses kousek od horovic??? kde primo?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Uživatelský avatar
Red_Dragon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
Bydliště: kousek od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Red_Dragon »

Mezi Hořovicema a Cerhovicema tzn. Záluží
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus »

Znas to na ZASKALAKU?? setam jezdim koupat ale teda ted uz ne tak bysme nekdy mohly dat sraz malinkej,a pokecat o problematice Oplu :) nebo jezdis do pribrami?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Uživatelský avatar
Red_Dragon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
Bydliště: kousek od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Red_Dragon »

pokecame pres ICQ....

jinak Zaskalak znam a do Pribrami se taky obcas podivam, ale jedno vim jiste, ze tamni Opel servis uz nenavstivim
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo »

P0136 presne znamená: Signál sondy 2 príliš vysoký
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti
Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver »

Red_Dragon píše:
Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Mám Z18XE a taky mi to škubalo a to za studena. Po pár měsících se s tím už ani nedalo rozjet. Nakonec to byla váha vzduchu. Byl jsem i v Opelu, ale tam taky nevěděli.
No já ani za studena potíže nemám, jenom když se to zahřeje, sice někdy když mám malé otáčky tak to cukne, cca při 1500 - 1800 RPM, jak jsem psal dříve, tak to dělá asi ta lambda, podle toho co jsem zjistil a nakonec zde taky jeden člověk z Košic napsal, tak to bude ta druhá za vlnovcem, mám domluvený servis na proměření lambdy, ale taky to může být tím, že nemám originální kat, ale náhradu, jenže když jsem měl originál kat, tak to dělalo taky!
Ale co je to ta váha vzduchu u zet motoru? To je to čidlo na sání co vede do klapky? A jak se dá vytáhnout z té trubky?
Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Re: Lambda a její parametry v AB-COMU

Příspěvek od Oliver »

Piškót píše:Nevíte jaké mají být hodnoty lambdy v techu2 nebo ab-comu? v Oplu ve Zlíně,mě neřekly nic a navíc se tvaříly jakoby opel neprodával nikdy auta s lambda sondou :shock:
Tak to bych taky rád věděl kolik to má ukazovat, když nahodím živé data, tak mi to ukazuje nějaké hodnoty, ale nevím jaké jsou přesné mezní hodnoty, tak já mám dojem, že tato hodnota by neměla překročit 1,08 mV (nebo mA) nebo co to ukazuje, nevím to přesně, ale mě to jde výše, když přidám plyn a pak to vyhodí chybu elektroniky!
Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót »

Co vím tak lambada má tančit :lol: ,tzn.ukazovat proměnlivé hodnoty,ale jaké mají být to přesně ví náš špičkový diagnostik Okura,záleží kterou sondu máš dělají se údajně dvě 1V a 5V v tvém případě to bude 1V,ale jestli může ukazazovat vyšší hodnoty to nevím.V mém případě je asi nespíš v pořádku
Zamčeno