Trochu z opačného soudku: Proč už by sis Astru nekoupil?

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Tzn. že je to vlastnost a ne vada?
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
Reklama
 

Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

Noxx píše:Tzn. že je to vlastnost a ne vada?
Bohužel, je to vada :?
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4752
bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od bubak.velkej »

Noxx píše:Ještě jedna věc. Při rozjezdu na jedničku se motor začne rozjíždět jakoby nadvakrát. Nejdřív chytí dech, pak jako by spadnuly otáčky a pak se teprve pořádně rozjede a je možné dát dvojku...

Dělá vám to taky?
Já zatím nic takového nepozoruju...
Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007
Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Takže při rozjezdu máš plynulý nárůst otáček, rychlosti?
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

Co jsem měl možnost projet jiné astry, tak byl nárust otáček a rychlosti stejný. Četl jsi ten link? https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4752
Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Jo četl, ale tento problém není v tom, že by po startu vyletěly otáčky. Já mluvím o rozjezdech a je jedno jestli se studeným nebo zahřátým motorem. Prostě když se při rozjezdu přidá málo plynu, tak se auto rozjede a tak cca při 1500-2000 otáčkách jako by přestalo tahnout a po vteřině zase zabere. Nevím jak to líp popsat ...
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

for Salám: tak to bude motor od kusu...mě to fakt nežere..a jsem fakt šťastnej! a co musím podotknout! kdo měl vysoké otáčky(myslím také častý problém) po nastartování a nadával na to že se stím za studena jezdí šíleně...tak já fakt musím zaklepat na dřevo....natankoval jsem totiž plnou nádrž 100oct. naturalu na BENZINě a otáčky ihned po nastartování i za mrazu ihned spadnou na slabých 1000otáček a po pár vteřinách to klesá... takže doporučení fakt natankovat sice dražší benzín ale fakt pomohl!!!i po natankování zpět nat95 je motor živější... 8)
Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

rychlyradim píše:for Salám: tak to bude motor od kusu...mě to fakt nežere..a jsem fakt šťastnej! a co musím podotknout! kdo měl vysoké otáčky(myslím také častý problém) po nastartování a nadával na to že se stím za studena jezdí šíleně...tak já fakt musím zaklepat na dřevo....natankoval jsem totiž plnou nádrž 100oct. naturalu na BENZINě a otáčky ihned po nastartování i za mrazu ihned spadnou na slabých 1000otáček a po pár vteřinách to klesá... takže doporučení fakt natankovat sice dražší benzín ale fakt pomohl!!!i po natankování zpět nat95 je motor živější... 8)
Já tankuju jen shell W-power, takže tím benzínem to pravděpodobně nebude...
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

For Gallo: tak to netuším...jedině kdo má po nastartování vyšší otáčky at zkusí ještě jeden nesmysl..at při prvním startu nechá klíč v poloze 2 - svítí kontrolky - až zhasnou tak pak zkus nastartovat!
Mě to dělalo pořád vysoké otáčky po startu měl jsem to na 1800ot/min a ted jak jsem natankoval tento benzín a čekám až mi zhasnou kontrolky..pokáždé otáčky spadnou tak jak mají pod 1000ot/min.... že by náhoda??
gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda »

muzu pridat nazor ze me se nic takovyho na jednicku nedeje, jede plynule stale, takze netusim cim to bude. klepu na drevo abych to nezakrik ;)
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda »

rychlyradim píše:For Gallo: tak to netuším...jedině kdo má po nastartování vyšší otáčky at zkusí ještě jeden nesmysl..at při prvním startu nechá klíč v poloze 2 - svítí kontrolky - až zhasnou tak pak zkus nastartovat!
Mě to dělalo pořád vysoké otáčky po startu měl jsem to na 1800ot/min a ted jak jsem natankoval tento benzín a čekám až mi zhasnou kontrolky..pokáždé otáčky spadnou tak jak mají pod 1000ot/min.... že by náhoda??
rpi prvnim nastartovani se studenym motorem sou otacky cca 1100 z duvodu sitice, jak je zahratej motor tak klasicky nastartuju a otazky sou tak na 650 tak jak maj bejt a drzej v pohode
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
pepca

Příspěvek od pepca »

rychlyradim píše:fakt Vám to žere tolik oleje u x16xel? já dnes měnil a po ujetí 18tis km jsem nedoléval ani jednou a olej mezi ryskami!!není to přesně v půlce ale je to stále v normě! leju tam normálně 10/40w jak udává výrobce! jestli tam někdo lejete plnou syntetiku tak se pak nedivím... :roll:
:wink: zdravím a souhlasím,já když jí koupil,tak v ní byl čerstvě po výměně ještě z Německa plná s. a do výměny jsem u motoru který tehdá měl cca 45 tisíc tak do výměny která proběhla po deseti tisících na plné s. tak jsem průběžně doléval asi tak 2-2,5 litrů oleje,to ještě nebylo nejhorší,ale když mně bylo řečeno,že tento motor je možno krmit polosyntetikou tak jsem jí tam nechal dát,no a světe div se,doléval jsem preventivně pouze cca púl litránku,a to nebylo třeba,ještě nebyl na minimu,každopádně po přechodu na polo. se spotřeba žravost oleje téměř vymazala na deset tisíc km něco kolem půlitránka oleje :D
Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

Noxx píše:Jo četl, ale tento problém není v tom, že by po startu vyletěly otáčky. Já mluvím o rozjezdech a je jedno jestli se studeným nebo zahřátým motorem. Prostě když se při rozjezdu přidá málo plynu, tak se auto rozjede a tak cca při 1500-2000 otáčkách jako by přestalo tahnout a po vteřině zase zabere. Nevím jak to líp popsat ...
U mě to začíná právě tím. Po nastartování studeného motoru otáčky jdou na 1500 a drží. Když se takhle rozjedu, tak auto se rozjede plynule, pak najedou díra, musím vyšlápnout spojku a znova se jakoby rozjíždět, prostě jede, nejede a pak už jede jak má...Když však prošlápnu plyn, tak jsou otáčky dolů na cca 900 a odjezd je nornální bez přískoků..
Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

rychlyradim píše:For Gallo: tak to netuším...jedině kdo má po nastartování vyšší otáčky at zkusí ještě jeden nesmysl..at při prvním startu nechá klíč v poloze 2 - svítí kontrolky - až zhasnou tak pak zkus nastartovat!
Mě to dělalo pořád vysoké otáčky po startu měl jsem to na 1800ot/min a ted jak jsem natankoval tento benzín a čekám až mi zhasnou kontrolky..pokáždé otáčky spadnou tak jak mají pod 1000ot/min.... že by náhoda??
To jsem zkoušel taky, dokonce i nastartovat a chvíli čekat...Pokaždé to samé.
bubak.velkej
Příspěvky: 151
Registrován: 24 led 2007, 11:36
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od bubak.velkej »

Noxx píše:Takže při rozjezdu máš plynulý nárůst otáček, rychlosti?
Přesně tak.
Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007
Odpovědět