Diesel je srdecni zalezitost a jsem rad ze ho mam ikdyz se dejme tomu financne nevyplati
Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw
- Reklama
 
- freeKevinM
 - Příspěvky: 312
 - Registrován: 10 čer 2006, 22:10
 - Bydliště: Plzen
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				Lysek Vladimír
 - Příspěvky: 208
 - Registrován: 21 úno 2006, 09:28
 - Bydliště: kopřivnice
 - Kontaktovat uživatele:
 
čerpadlo
Já vyměnil jen čerpadlo a šlape to mnohem lépe, než předtím. Menší spotřeba, menší hlučnost a vůbec to teď nezakouří. I když to řádně vytočím. Jsem max. spokojen. 
			
			
									
						
							2.0 DTI 16V, 2001 CDX, CARAVAN Z147
			
						- freeKevinM
 - Příspěvky: 312
 - Registrován: 10 čer 2006, 22:10
 - Bydliště: Plzen
 - Kontaktovat uživatele:
 
- freeKevinM
 - Příspěvky: 312
 - Registrován: 10 čer 2006, 22:10
 - Bydliště: Plzen
 - Kontaktovat uživatele:
 
A safra tak jak koukám tak 2,0 DTi mají opravdu dost problémů s čerpadlem. Takže koupit 2,0DTi r.v. 2003 s najetými 100 tis km je asi dost risk, že?
Edit:
Tak jsem našel že ročník 2003 by na tom měl být lépe - cituji Markyho:
Do dieslových aster 2.0 se dávaly dva druhy čerpadel PSG5 a PSG16, které se liší umístěním řídících jednotk. U PSG5 je řídící jednotka umístěna v levém blatníku a PSG16 ji má již inegrovanou na čerpadle stejně jako 2.2 DTI (2.0 DTI modelový ročník 2003). U 2.0 DTI s PSG16 došlo k navýšení kroutícího momentu z 205Nm na 230Nm.
Podle servisních techniků řídící jednotka PSG16 není údajně tak náchylná na poškození jako starší typ.
Je nějaký případ z praxe kdy i u ročníku 2003 to čerpadlo odešlo?
			
			
									
						
										
						Edit:
Tak jsem našel že ročník 2003 by na tom měl být lépe - cituji Markyho:
Do dieslových aster 2.0 se dávaly dva druhy čerpadel PSG5 a PSG16, které se liší umístěním řídících jednotk. U PSG5 je řídící jednotka umístěna v levém blatníku a PSG16 ji má již inegrovanou na čerpadle stejně jako 2.2 DTI (2.0 DTI modelový ročník 2003). U 2.0 DTI s PSG16 došlo k navýšení kroutícího momentu z 205Nm na 230Nm.
Podle servisních techniků řídící jednotka PSG16 není údajně tak náchylná na poškození jako starší typ.
Je nějaký případ z praxe kdy i u ročníku 2003 to čerpadlo odešlo?
Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw
Přesunuto do správné sekce.... nevím proč by to mělo být v admin sekci...  
 
			
			
									
						
							END