V tehle kilometrech se obcas menej cerpadla i na o hodne drazsich znackach Na druhou stranu i spousta Aster v dieselu ma najeto 250+tkm a pohoda
Diesel je srdecni zalezitost a jsem rad ze ho mam ikdyz se dejme tomu financne nevyplati
aj pre mna je moj ropačik srdcovka, len som rozmrzely z tej ceny.
btw. bude to po vymene slapat, alebo je tu riziko?
co mam este vymenit ked uz do toho idem investovat?
Já vyměnil jen čerpadlo a šlape to mnohem lépe, než předtím. Menší spotřeba, menší hlučnost a vůbec to teď nezakouří. I když to řádně vytočím. Jsem max. spokojen.
prosím o radu zničeho nic se porouchalo vstřikovací čerpadlo u mé astry 2.0 di 16 v 60 kw.nevíte o nějakém kontaktu na nové z vrakáče to by byla poslední možnost.
A safra tak jak koukám tak 2,0 DTi mají opravdu dost problémů s čerpadlem. Takže koupit 2,0DTi r.v. 2003 s najetými 100 tis km je asi dost risk, že?
Edit:
Tak jsem našel že ročník 2003 by na tom měl být lépe - cituji Markyho:
Do dieslových aster 2.0 se dávaly dva druhy čerpadel PSG5 a PSG16, které se liší umístěním řídících jednotk. U PSG5 je řídící jednotka umístěna v levém blatníku a PSG16 ji má již inegrovanou na čerpadle stejně jako 2.2 DTI (2.0 DTI modelový ročník 2003). U 2.0 DTI s PSG16 došlo k navýšení kroutícího momentu z 205Nm na 230Nm.
Podle servisních techniků řídící jednotka PSG16 není údajně tak náchylná na poškození jako starší typ.
Je nějaký případ z praxe kdy i u ročníku 2003 to čerpadlo odešlo?
Já dávám čerpadlo na opravu ve středu. Budou ho repasovat v Praze. Jsem taky šťastlivec vozu 2.0 DTI r.v. 2003. Pak napíšu cenu, předem mi říkali tak 25 tis..