ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Máte problém s některým z těchto modelů? Navštivte nové oplí forum http://WWW.OPEL-FORUM.CZ

Moderátoři: Honz@, AstraMan, Radoš 92

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6535
Registrován: 21 led 2006, 14:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od milosh » 07 bře 2011, 13:03

Presunuto do spravne sekce.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Simír
Příspěvky: 19
Registrován: 08 čer 2010, 00:53

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od Simír » 07 bře 2011, 18:46

jj jsou tam.je to špatně?
Vecta 2,0 DTI
Corsa 1,5 D
Nissan Patrol GR

Uživatelský avatar
jaraK
Příspěvky: 1510
Registrován: 05 led 2011, 19:25
Bydliště: Brno

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od jaraK » 07 bře 2011, 18:48

Omlouvám se že vám do toho vstupu ale takhle to může vypadat aji u benzínu??
Opel Astra G 1.6 16V 74kw Caravan Stříbrná 156.000Km, Diagnostika OP-COM
Škoda Felicie 1.6 60kw MPI Modrá Diagnostika VAG-COM

Uživatelský avatar
Simír
Příspěvky: 19
Registrován: 08 čer 2010, 00:53

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od Simír » 16 bře 2011, 19:50

u benzínu asi ne,nebo ne v takovém rozsahu.
jinak k mému autu dal jsem váhu od bosche a snad je to dobrý.Při startu to vždy svítilo a až po ujetí cca 100 m to zhaslo teď klid už od startu.
Jen diag stále hlásí chybu 0100 a přidala se 0400 ale dělám to aukrovou diag s programem scanmaster a moc tomu nevěřím.
jen mě zustalo to hrozné bílě hulení a smrad(nespálená nafta) hlavně při studeném volnoběhu a podstatně míň ale jo při teplém,a špatném starty.
volal jsem do týnce nad labem kde dělaj vstřiky a čerpadle a tam mě povídali že vstřiky moc neodcházej až prej mám zkusit vyměnit nějaké kroužky nad vstřikama že prej tvrdnou a pak si to přisává a nebo samozřejmně čerpadlo.tak nevim co s tím hulením udělám.myslíte že ty kroužky mám měnit?
Vecta 2,0 DTI
Corsa 1,5 D
Nissan Patrol GR

Alzafir
Příspěvky: 2887
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od Alzafir » 17 bře 2011, 09:26

Ty hadičky vyměň. Za celogumové. Jsou to 2 vrstvy gumy, mezi nima zesílení opletením. Ale povrch je gumový. Budeš potřebovat asi metr, změř si průměr. Já mám 3,2mm. Možná se ti to přivzdušňuje tudy a proto ty starty.
Diagnostika...napiš i zbytek, co to píše. Je tam lomítko a chyba rozšířená na další fakrory. ( 0400/4 např.)
Ten dým..to ti neporadím :(
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

vectra2.0dti
Příspěvky: 2
Registrován: 10 črc 2017, 14:29

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od vectra2.0dti » 10 črc 2017, 14:47

dobry den dela mi to skoro to same turbo nekdy tahne a nekdy ne kdys semi rozsviti kontrola chiba tak turbo nejde kdys s hasne tak turbo tahne! kupoval jsem novou vahu a furt stejny!! a zjistil jsem ze egr ventyl nesaje zadny vzduch muze to dela egr???

Alzafir
Příspěvky: 2887
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: ničí mě Vectra B 2,0DTi ,padá do "nouzáku"

Příspěvek od Alzafir » 11 črc 2017, 07:26

vectra2.0dti píše: kupoval jsem novou vahu a furt stejny!! a zjistil jsem ze egr ventyl nesaje zadny vzduch muze to dela egr???
EGR tam není od toho, aby něco sál. Váhu jsi vyměnil, co třeba vyměnit turbo? Anebo hned i EGR? Co hned vyměnit regulační ventily?
Není lepší nejdřív auto napojit na diagnostiku, aby se zjistilo, co mu vlastně chybí?
Nic jiného ti stejně nikdo neporadí. Může to být kvanta věcí, proč padá do nouzového režimu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět