Tak jsem dnes vyměnil tu vysokonapěťovou cívku a problém přetrvává... Jel jsem za jedním autoservisákem, ten řekl, že to jsou hydroštely a ventily, že mají velkou vůli (nebo co to vlastně říkal) a že je to přesně to, že to při přidání plynu takhle "cvaká". Jenže jsem si zajel ještě do jednoho servisu a tam mi řekli, že je to výfuk

. Dneska jsem ten výfuk obcházel a nevypadá to, že by prděl zrovna on... To je zakletý auto, každý říká, že je špatný něco jinýho

... Ale je fakt, že to nějak podezdřele málo táhne, hlavně to nemusí kopečky, tak snad jezdil Favorit v kondičce

.
Ono když mi popsal závadu těch ventilů, tak by to sedělo. Prý to ztrácí výkon a je to při rozjezdu, jakoby to auto někdo držel... Třeba se mi stalo, že jsem dal jedničku a plnej, tak se to zadusilo či co a akcelerovalo to poměrně pomalu, až u nějakých 4k otáček se to pomalu chytlo a už to frčelo

. Ale je zajímavý, že když se ustálý otáčky, tak to cvakání nejde slyšet.
Jinak klimatizace byla dneska na jakýmsi plnícím automatě, kde napojil na hodinu hadice a nechal pracovat ten stroj. Naplnil to, klimatizace funguje a test nejevil známky ucházení. Příští týden tam jedu na kotrolu, tak to snad bude držet

.
EDIT: fajn, takže jsem dneska zkusil ještě jeden servis a tam se shodl na tom, že je někde prasklé výfukové potrubí. Jen by mě zajímalo, zda to může ovlivňovat lambda sondu a může to být důvodem, že to auto nejede tak, jak má? Jinak spotřeba na 100KM je 6.5L
