zdarec oplaci
mam taky docela traumu z meno 1.8 16v r.99 motoru cuka skube to je hruza takze taky neco napisu otom
za prve vymnenil sem skrtici klapku 2x jinou skubalo a spatne startovalo po ranu aj tak. dal sem novou listu. aj ze svickama skube i za studena i zatepla furt i spatne startuje dal sem novy palivovy filtr i vzduchovy dal sem novy erg ventil jinou lambu jinou vahu vzduchu proste furt to same vcera sem dal nove rozvody proste bezezmneni neco sem si precetl o kabelech k cpu od vahy vzduchu takze sem to kompletko ukostril take nic zadna zmnena vyfuk normal nikde neni deravy nic byl sem na diagnostice 2x protoze mi porad sviti kontrolka oranzova rekli mi skrtici klapka us sem psal za sem dal este jednu teda a furt nic vyblikal sem kody dle navodu tohoto fora a psalo mi to 0505 neco ze vzduchem nebo tak tak sem znovu odpojoval i ostatni konectory jako lamba erg atd.atd. tet sem zas vyblikaval cody us mi jich pise asi 5 ale to asi tim ze sem to otpojoval (nevite jak to zmazat) snad ne zas na diagnostiku !! us mam hluboko do kapsi Hh no us vaZNE NEVIM SI STIM RADY a docela mne to i zere benalku takze za kazdou radu thx diky
jsem také majitelem vozu Opel Astra G 1.6 16V s motorem Z16XE a poslední dobou mě také trápí občasné cukání motoru - projevuje se především při prudší akceleraci za teplého motoru (za studena ani ne) a spíš při nižších otáčkách (do cca 3000 ot/min). Když jsem zkoušel přidávat plyn při volnoběhu - tak občas mi to připadalo, jako by se motor dusil (vydával chvíli podobný zvuk, jak traktor).
Měl jsem to cca před půl rokem na diagnostice - ta byla čistá. Kontrolovali i plynový pedál, palivové čerpadlo, podtlakové hadičky, čistili EGR + škrticí klapku, vše bylo OK. Svíčky jsou měněny cca před rokem (jsou tam origo od Oplu), horní lambda měněna vloni (odešla do křemíkového nebe) a spodní cca před třemi lety. Vloni jsem vyměnil i EGR (starý se zasekával v otevřené poloze).
Poradí někdo, v čem by mohl být zakopán pes a co ještě vyzkoušet? Uvažuju o výměně zapalovací lišty, ještě jsem se doslech že u těchto motorů prý po cca 120 tis. km odchází jednotka škrtící klapky...
Dobrý večer, malá otázka co myslíte pod pojmem cukání ? Je to snížení výkonu při zátěži nebo vynechávání motoru ? Protože mám problém se svojí Astrou 1.4 16v 1999 G, mám najeto 232000 km, pravidelně při jízdě do kopce kolem 80 km/h ztrácí výkon až na kopci řadím až na 3jku. Auto nemá tah, dusí se a dělalo mi to pravidelně za studena, nyní mi to dělá i za tepla a jěště k tomu uplně na volnoběh shasne motor když vyřadím. Vyměněný paliv. i vzduch filtr. lambda sonda, svíčky i zapal. cívka. Tlaky vpořádku, diagnostika také, kontrolka samozřejmě nesvítí. Katalyzátor také není ucpaný. AGR ventil zaslepený také žádná změna. Tlak čerpadla v reilu 2.4 Bar. regulátor tlaku paliv reaguje. Vstřiky vyčištěny 4tý byl lehce přidřený, podařilo se ho ultrazvukem opravit. Nemáte nějaký nápad ? Za jakoukoliv radu děkuji Lucky.
zdarec chlapaci...pridam taky trosku do mlýna- zafira 1,8 16v lpg....motor na benzin- velke emise, cuká- pri jizde ma tendenci netáhnout, dusit se.....kolisaji pri volnobehu otáčky- jak za studena tak za tepla...svítí automaticky oranzová kontrolka- oblibená všem.....ale pozor, po přepnutí na LPG- kontrolka zhasne, auto necuká krásně drží- teda po zahřátí na provozni teplotu, hm....nemám money...takže zatím jsem rád že jsem rád.....převažne jezsim na lpg-čko...takže mě to cukání sere jen přes zimu- delší jízda na benzín......
muj názor je ten že je to boj s vetrnými mlýny....
Zafira 1.8 LPG-čko Z18XE
Zafira 1.8 LPG. X18xe
Škoda Felicie 1.3 a 1,6 - LPG 2000 a 1996
Škoda Octavie 2.0 LPG 2001
Škoda Rapid LPG
zdar asi nejlevnější pokus o nápravu koupit čistič vstřiků, nalejt a celou nádrž jen na benzín... a po zahřátí se nebát trochu na to šlápnout... při provozu na lpg se často zanášejí vstřiky
Nyní mám problém s tím,že v interiéru je to cítit benzínem a to i když jezdím na plyn a autu ubývá benzín,i když jsem jel dneska např. z Tábora do HK a celou cestu jsem jel na LPG,tak stejně mě zmizela skoro čtvrtka nádrže benzínu,což dříve neubýval vůbec.Zkoušel jsem se dívat na nádrž,zda to někdo třeba nezkoušel navrtat,ale nevypadá to.A taky jsem zkoušel utahovat víčko nádrže a taky nebylo povolené.Auto na benzín jede krásně,na LPG jede za studena hrozně a poté se to srovná.Jde teď o to,že auto asi v blízké době vyměním,ale zatím tohle chci ještě pořešit,ať to neprodávám dál s problémama.
Nikdo neví,čím by to mohlo být,že smrdí v interiéru benzín a ubývá benzín i když to na něj nejede? Něco co můžu zkontrolovat sám jako naprostý laik a mechanik idiot.
Prasklé potrubí nebo hadice paliva?Protekající vstřik nebo vstřiky?HW vada jednotky plynu?Zkrat ve vedení?Emulátor vstřikovacích ventilů?................atd.