Nazdar vsetci,
Chcem Vas poziadat o radu
Do prilohy som vlozil 3 obrazky. Na prvom su tycky stabilizatora (plastove). Su lepsie ako kovove?
Zvysne dva su obrazky gulovych capov, u ktorych neviem ktory typ je spravny na Astru G, 1,4 Twinport r.v. 2007.
Dik
Gulove capy a tycky stabilizatora
- Reklama
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
tycky stabil. si osobne myslim ze kovove su lepsie mam ich na aute tiez a capy by som kupovat bud v opli alebo auto kelly a tam davas bud vin alebo udaje na ake auto to chces a ten 1cap moze byt na astru a druhy na zafiru ale mozem sa aj mylit
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... o%2A#p7121ocec píše:... Na prvom su tycky stabilizatora (plastove). Su lepsie ako kovove? ...
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
Asi takhle: originál GM tyčky jsem tam měl plastový, takže jsem koupil taky plastový. Kdyby to bylo na úkor životnosti, tak věřim tomu, že to nevyráběj. Nehledě na to, že to pouzdro musí být kvalitní tak jako tak. Myslím si, že není třeba kupovat přímo v Opelu, já jsem kupoval v AutoKelly, ALE!!!!!!!! jednak nekupuju značku Starline, to je shit a u Kelly vždy vozím díly s sebou, jelikož alespoň u nás to jsou lemplové a VŽDYCKY dostanu něco jiného. Např. jedeš si pro olej filtr, pak přijedu na halu, vypustim olej, vyndám filtr a zjistim, že mi dali jinej, to samý i s brzd. destičkama.Takže tak. Třeba je to u vás lepší.
Abych to shrnul: klidně kup plastové, neboj se toho.Já zvolil Delphi a jsem spoky.
S těma čepama ti neporadim, takhle vizuelně to nepoznám který je který.
Abych to shrnul: klidně kup plastové, neboj se toho.Já zvolil Delphi a jsem spoky.
S těma čepama ti neporadim, takhle vizuelně to nepoznám který je který.

Dříve:
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
Dakujem vsetkym za odpovede.
V kazdom pripade to tipujem na problem s tyckami. Ked prejdem nejaku nerovnost tak z pravej strany sa cas od casu ozve take klopnutie.
Auto ma 70 000 km, takze snat to tie capy este nebudu.
Skusim tie tycky a uvidim co dalej, ale keby ste niekto mali tip, ktory z tch dvoch capov to je, budem povdacny.
V kazdom pripade to tipujem na problem s tyckami. Ked prejdem nejaku nerovnost tak z pravej strany sa cas od casu ozve take klopnutie.
Auto ma 70 000 km, takze snat to tie capy este nebudu.
Skusim tie tycky a uvidim co dalej, ale keby ste niekto mali tip, ktory z tch dvoch capov to je, budem povdacny.
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
Používám TRW, ale pokud dáš cokoli, co je stejné specifikace, tak by s tím neměl být problém.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
Ja som dával čapy riadenia Delphi TA1676 (cena za kus cca 19 EUR). Origo GM boli od TRW.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Gulove capy a tycky stabilizatora
Tak to budou tyčky a podle mě kulák na rameni.ocec píše:Dakujem vsetkym za odpovede.
V kazdom pripade to tipujem na problem s tyckami. Ked prejdem nejaku nerovnost tak z pravej strany sa cas od casu ozve take klopnutie.
Auto ma 70 000 km, takze snat to tie capy este nebudu.
Skusim tie tycky a uvidim co dalej, ale keby ste niekto mali tip, ktory z tch dvoch capov to je, budem povdacny.
Dříve:
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi
Fiat Uno 1.5, Škoda Fabia 1.9 SDi, Ford Escort 1.4, Opel Corsa 1.0,
Renault Clio 1.2, Mazda 626 1.8, Opel Zafira 1.8 16V, 85 kW,
Renault Kangoo 1.2 16V, Škoda Fabia 1.4 16V, Škoda Felicia 1.9D
Nyní konečně opět:
Opel Zafira 1.8 16V 92kW, r.v. 4/2002, black metal
Škoda Fabia 1.9 SDi