ne,je tam klasika pravý,minule jsem si měnil taky sám a dotáhnul jsem to "light" a teď jsem to s pákou 10 cm měl problém povolit ale neměl jsem nástavec,takže jsem točil mezi chladičem a motorem -málo místa.když to vytáhneš výše,musí to jít líp.a bacha,je to plast
se dívám,csala je jak blesk
zafira Y20DTH 2001 PP od davida +tempomat za 300,- :-)))
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
Tak po velkem usili se povedlo, ale abych to nemel jednoduche, strhal se mi vypousteci sroub (ta hvezdicka vevnitr - byla uz nejaka hodne ojeta) a ja to musel povolit majzlikem (sekanim). Jelikoz nahradni nebyla sance sehnat, tak jsem tam ten poniceny a posekany majzlikem "nasekal" nazpet a navic bez tesneni...nechci to priste teda menit Da se ten vypousteci sroub koupit? Myslim novy, nechci ho shanet po srotplacich.
P.S. Ja vzdy kdyz neco delam, nemam to jednoduche
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)
sice to neni přímo k tématu ale nechtěl jsem zakládat jine..... když budu měnit na olejové vaně těsnění...mám tam máznout ještě nějakej tmel nebo se to už nedělá???? asi tim nic nezkazim co?