To si piš, že chtějí "daco zarobit". Volali mi po chvíli zpět a za ten předřadný odpor s pojistkou chtěli 1.150,-Kč (slovy: jedentisícstopadesátkorun), tak jsem ho velmi slušně poslal do jistých "hlubokých a tmavých" míst.
Chtěl jsem si to vyměnit sám, ale už jsem to dal kámošovi, co je machr na elektriku, ten ví co a jak
Tp je tu i v jiném vláknu, stačí pojistku přepájet, prej asi 15 Kč, já koupil starý odpor z astry na ND za 250 Kč.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
potreboval bych vedet kde ten odpor najdu, jestli hadam spravne tak nejlepsi přistup bude když vyndam radio a nekde za ovladanim ventilace ho najdu? dík za informaci
dostanes se k nemu pres kaslik spolujezce, filtr vyndavat nemusis, nahmatej zeshora kabely vedouci k odporu a jdi po nich, jsou tam takove dve packy (naproti sobe), ktere musis dat od sebe a vytahnout. ja osobne si chytnu rukou ten svazek kabelu a tahnu ho smerem vzhuru a pak odcvaknu jednu packu, nasledne druhou (lepsi zaroven, ale tri ruce nemam), vytahnes to i s kabelama, ktery az pak odpojis je to takovej test zrucnosti. hodne stesti.
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Takhle skončila jedna neodborná oprava předřadného odporu,pánovi se to opravdu nevyplatilo.
www.astradily.cz
Prodej nových autodílů za výhodne ceny, na Oply i ostatní značky, slevy z cen Autokelly 40%, plnění klimatizací, výměna čelních skel, montáž tažných zařízení
tel. 603 734 474
Noo, tak vies, nie kazdemu patri pajkovacka do ruky....ja som tam dal poistku len do 136°C a mala by tam byt tusim ze do 145°C
Mam to tak rok, a nemal som ziaden problem.Opravoval som to na Corse.
Na Astre som s tym problem nemal.Cena opravy bola cca. 1€ za poistku.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Ted jsem tu opravu delal a je to opravdu hotovy za 10min.
-kup tepelnou pojistku(16Kč - 142oC 10A)
-opatrne vylamej tu puvodni
-dej novou a jen TLAKEM KLESTI zmackni zobacky co tam jsou(pajeni se nedoporucuje jelikoz jakmile pojistka vlivem pajeni presahne onech 142 stupnu je v prdeli)
-vrat zpet modul
Když je v háji předřadný odpor, jede jen 3,4, nebo jen 4.Ale co když nejede ani jedna rychlost ? je to taky odporem ? Pojistka tepelná i ve skříňce je O.K. Astra F/rv95 X16SZ
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
p.somik píše:Když je v háji předřadný odpor, jede jen 3,4, nebo jen 4.Ale co když nejede ani jedna rychlost ? je to taky odporem ? Pojistka tepelná i ve skříňce je O.K. Astra F/rv95 X16SZ
Pozor: p.somik má F-kovou Astru a tam je dle schematu zapojení 4. poloha ventilátoru přes kontakt relé K7 (linie 862). Takže bych zkontroloval relé K6, K7, dále uhlíky v motorku, přepínač S24, ukostření. Schema máš, takže měřit a měřit. Ty schemata jsou na adrese: http://www.opelastra.cz/technika/schemata.htm
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Podle schéma jsem to zatím nekontroloval, měřil jsem jen ten odpor - vinutí. Ten ventilátor totiž fungoval jen na 3. a 4. stupeň, tchán si objednal nový předřadný odpor, chtěl jsem mu to vyměnit , jenže on tam má odpor s celkem 7 kontakty a objednaný je jen se 6 .
Protože byly kontakty šíleně zarezlé, tak jsem mu je aspoň vyčistil, mysle si že to může být jen špatný kontakt, jenže teď už nejde vůbec.
Ještě zkusím rozebrat manželce auto a změřit napětí přímo u ní, pak snad k něčemu dojdu
Přílohy
Takový objednal
Takový má v autě
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)