Paměťový cyklovač stěračů
- 
				HerryCZ
 - Příspěvky: 3041
 - Registrován: 03 bře 2009, 20:57
 - Bydliště: Frydek-Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Jen se zeptam, mozna hloupe. Kdyz koupim to rele z filcky (abych to mel i s ostrikem) zapojim to, tak to bude fungovat uplne naprosto stejne jako pred tim, akorat budu mit navic ten pametovy cyklovac ??
			
			
									
						
										
						- Reklama
 
- milosh
 - Administrátor
 - Příspěvky: 6551
 - Registrován: 21 led 2006, 13:03
 - Bydliště: Ústecko
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Pokud mrknes na navod na https://www.astra-g.cz nemusis se uz ptat  
			
			
									
						
							SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
			
						- 
				HerryCZ
 - Příspěvky: 3041
 - Registrován: 03 bře 2009, 20:57
 - Bydliště: Frydek-Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Pokud myslis https://www.astra-g.cz/pametovy-cyklovac-steracu/, tak neboj ten jsem procetl. Ale me jse spise o to zapojeni s pridanym cyklovacem 
, jestli to stira stejne jako puvodni.
			
			
									
						
										
						Re: Paměťový cyklovač stěračů
Klasické stieranie (poloha II a III) bude také isté ako pred tým, pokiaľ máš toto namysli. Tu sa mení len cyklovač (poloha I)
			
			
									
						
							 Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
			
						OP-COM
- 
				HerryCZ
 - Příspěvky: 3041
 - Registrován: 03 bře 2009, 20:57
 - Bydliště: Frydek-Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
OK, tak ted na zimu se to bude hodit. A navic vsechny upravy o kterych jsem si myslel, ze maji vyssi prioritu jsou hotovy. Tak ted ty sterace.
Uvazoval jsem, co kdyby piny 86 a 85 by se odpojily od MUI (vubec netusim jestli je to mozne), pricemz by se pin 86 ukostril primo v pojistkovce a na pin 85 by se vytahl/dotahl ten PIN z packy. Dale na novem rele by se vyvedl kontakt i, treba na vrchu toho rele a v patici by se upiloval. Pak by to rele slo elegantne jen vlozit do stavajici patice. Viz prilozene schema.
			
							Uvazoval jsem, co kdyby piny 86 a 85 by se odpojily od MUI (vubec netusim jestli je to mozne), pricemz by se pin 86 ukostril primo v pojistkovce a na pin 85 by se vytahl/dotahl ten PIN z packy. Dale na novem rele by se vyvedl kontakt i, treba na vrchu toho rele a v patici by se upiloval. Pak by to rele slo elegantne jen vlozit do stavajici patice. Viz prilozene schema.
- Přílohy
 - 
			
		
				
- patice.JPG (10.61 KiB) Zobrazeno 4259 x
 
 
- 
				Frydex
 - Příspěvky: 5540
 - Registrován: 19 pro 2006, 23:37
 - Bydliště: Ostrava jak Cyp
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
to mi musíš ukázat názorně..  
			
			
									
						
							Moje Astrina 1,7DTi
   Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
			
						
   Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- 
				HerryCZ
 - Příspěvky: 3041
 - Registrován: 03 bře 2009, 20:57
 - Bydliště: Frydek-Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
OK, v patek, kdyz tak sem potom hodime nazorne.
			
			
									
						
										
						- 
				HerryCZ
 - Příspěvky: 3041
 - Registrován: 03 bře 2009, 20:57
 - Bydliště: Frydek-Mistek
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Mno ted jsem se dival jeste do schemat a u aut vybavenych destovym sensorem jsou piny 85 a 86 odpojeny od MUI a pripojeny k jednotce asi desteve sensory.Takze by to jit melo.
			
			
									
						
										
						Re: Paměťový cyklovač stěračů
mam otazku. Bol som v mototechne ae mali iba AEV 2052, zajtra hodim aj foto, myslite ze je to to iste? Konektory to malo rovnako rozmiestnene ako 2062
			
			
									
						
							1.6 16V 74KW HB 5dv.
			
						Re: Paměťový cyklovač stěračů
Tu su slubene fotky, vyzera to uplne rovnako ako ten 2062 akurat ma 2052 oznacenie..
			
							
			
									
						
							1.6 16V 74KW HB 5dv.
			
						Re: Paměťový cyklovač stěračů
Tak 2052 je starší typ, který byl plně nahrazen 2062. Rozdíl je v počátečním nastavení setření,
2052 nemá přednastavené setření po zapnutí cyklovače
2062 má přednastavené že po zapnutí se setře po 5 vteřinách.
Fungovat by měli oba bez problémů.
kat list k 2062 http://aev.cz/pdf/2062.pdf objednat se dají přímo u výrobce.
 
G
			
			
									
						
										
						2052 nemá přednastavené setření po zapnutí cyklovače
2062 má přednastavené že po zapnutí se setře po 5 vteřinách.
Fungovat by měli oba bez problémů.
kat list k 2062 http://aev.cz/pdf/2062.pdf objednat se dají přímo u výrobce.
G
Re: Paměťový cyklovač stěračů
no tak to radsej pozhanam ten 2062 lebo chcem aby mi to ostalo s tym ostrekom...
			
			
									
						
							1.6 16V 74KW HB 5dv.
			
						Re: Paměťový cyklovač stěračů
Tak já to tu zase probudím, dnes jsem se snažil si namontovat cyklovač a mám jen jeden problém.
Ač mám relé z Feldy tedy typ 2062 po ostříknutí nestírá..
Tuším že bude problém s tom kontaktu z W do T - nechápu totiž jednu věc..(vycházím z toho barevného zapojení od Herryho.
Nejprve jsem si "prozvonil" drát a zjistil jsem že odpovídá kontaktu 86 v původní matici. - tedy hodil jsem jen propojku z 86 na T - výsledekem bylo, že to stíralo hned po otočení klíčku. A stíralo a stíralo (v nulové poloze páčky stírání)
Proto jsem si řekl, že to byla asi chyba a tak jsem to přehodil do dírky 85 - tedy z T na 85 - výsledkem nebylo nic.- tedy vše fungovalo krom ostřiku.
Je mi jasné, že je jasně napsáno propojit W s T - mám zde ale dotaz - původní drát uplně odpojit? Proto jsem si ho prozváněl!Jestli to musím táhnout uplně od páčky až dolů do pojistkovky. J jsem ostřihl zaizoloval a napojil nový drát..ale to W je mi záhada. - jinak ale cyklovač funguje parádně.
Děkuji za nějako odpověď.
			
			
									
						
							Ač mám relé z Feldy tedy typ 2062 po ostříknutí nestírá..
Tuším že bude problém s tom kontaktu z W do T - nechápu totiž jednu věc..(vycházím z toho barevného zapojení od Herryho.
Nejprve jsem si "prozvonil" drát a zjistil jsem že odpovídá kontaktu 86 v původní matici. - tedy hodil jsem jen propojku z 86 na T - výsledekem bylo, že to stíralo hned po otočení klíčku. A stíralo a stíralo (v nulové poloze páčky stírání)
Proto jsem si řekl, že to byla asi chyba a tak jsem to přehodil do dírky 85 - tedy z T na 85 - výsledkem nebylo nic.- tedy vše fungovalo krom ostřiku.
Je mi jasné, že je jasně napsáno propojit W s T - mám zde ale dotaz - původní drát uplně odpojit? Proto jsem si ho prozváněl!Jestli to musím táhnout uplně od páčky až dolů do pojistkovky. J jsem ostřihl zaizoloval a napojil nový drát..ale to W je mi záhada. - jinak ale cyklovač funguje parádně.
Děkuji za nějako odpověď.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
			
						05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
- Marťas-Pupík
 - Příspěvky: 310
 - Registrován: 09 čer 2010, 13:32
 - Bydliště: severní Morava , na jih od Ostravy :-)
 
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Díky za super tip, oplácké dobré duše. Cyklovač namontován a plná spokojenost. Jen nechápu, proč takovou banalitu nemontují už přímo při výrobě. Tak a teď hurá do rozprašovacích ostřikovačů  
			
			
									
						
							Opel Astra G 1,7 DI 16 V 125 000 Km Hatchback, r.v. 2001
POMÁHAT A CHRÁNIT nebo BUZEROVAT A MLÁTIT???
			
						POMÁHAT A CHRÁNIT nebo BUZEROVAT A MLÁTIT???
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Je to tady samá chvála. Já jsem též o tomto víkendu namontoval cyklovač a musím říct, že je to fakt věc. To mi dloouho chybělo. Takže děkuji  
 .
			
			
									
						
							Opel Astra 1,6 16V X16XEL 74Kw 100 Edition
			
						
