

ja som ta pochopilŠtráda píše:Já mu to psal co nejjednodužšejc,aby to pochopil i laik!Co je k nepochopení Brhy třeba pro tebe?Jen se ptám...
skusim ti tie udaje zisti na radiu, ale na repru nie, lebo predosli majitel ich tam zasilikonoval...Ale su to Blaupunkt velocity ale aky typ a vykon netusim...Štráda píše:Tepelná ochrana v rádiu,jak už tu někdo psal!Kolika ohmové jsou ty repra?Jak jsi to zapojil?Do kolika ohmů je stabilní interní zes rádia(většinou to píšou na skeletu rádia se schématem zapojení u starších typů)!Pak taky záleží jak máš poštelovaný ekvalizér v rádiu-pač pokud máš přebuzené bassy,které žerou nejvíc výkonu a má to pak důvod se hřát,a pokud máš i vyhybku u repro,tak kolik dB máš nastaveno-pokud jsou štelovatelné?A na kolik hulíš to rádio-nechrčí ti ty bassy předtím než se ti to vypne?
Podle mě špatná ohmáš repráků-nebo špatně zapojené,nebo přebuzené bassy na ekvalizéru-nevyladěný ekvalizér a nebo úplně konečná fáze-rádio už je odehráté(stáří a zacházení předešlích majitelů)
neboj ja som to pochopil tiez, ale cital som to 4xbrhy píše:ja som ta pochopilŠtráda píše:Já mu to psal co nejjednodužšejc,aby to pochopil i laik!Co je k nepochopení Brhy třeba pro tebe?Jen se ptám...ja stym problem nemam len si myslim ze mu stacilo napisat pozri si zozadu vystupne ohmy na radiu potom skontroluj na repro a ak na repro su nizsie jeb*ni to do kosa
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |