Po vyměně motoru nastartuje a hned vypne 1.7DTI

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

to ti moc neporadím. Jak dlouho trvá než to chcípne?
zkusil bych snímač polohy na čerpadle a snímač polohy kliky u setrváku.
Reklama
 

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tappaja »

Jednou jsem se setkal s podobnym jevem, nastartovat slo a chcipalo to, pod plynem taky, vypadalo to, jakoze tam nejde nafta, chyba byla v prisavani vzduchu do palivovyho potrubi na vstupu do filtru. I kdyz to bylo poradne dotazeny. Proste to prisavalo pres podlozku.
Byla to F Astra 1,7.
99' Astra Caravan 1.6 16V
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Ty dvě trubky co jsou do toho filtru jsem vyndal a narval jsem mezi ně hadičku. Taky mě to napadlo, protože v té nádobě kde je filtr bylo malo nafty. Zkoušel jsem to ale nepomohlo. Kamarád mi říkal že zažil něco podobného ale na jiném autě. Ten odpojovací ventil nafty byl zadřený a byl mírně pootevřený. Takže nastartovat šlo ale motor chcípal. Ten ventil prostě nechodil ale seknul se v mírně pootevřené poloze.Takře pro start naftu měl ale potom už bylo málo nafty, protože nebyl zcela otevřený tak motor zhasnul. Mezi dalšími starty asi nafta dotekla podtlakem a šlo opět nastartovat.
Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od mexxo »

Frydex píše::shock: ...tohle vypadá na imobilizer...
Aj ja bych to tipol na imobilizer, ten robí presne toto. Neviem odkial máš motor, ale určite si všetko rozumie s imobilizérom? Aby si zbytočne nehladal okolo...
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Jak to měl kolega na diagnostice tak tam žádné problémy nebyly. Nemáte někdo TECH 2. Kabel bych si půjčil od kolegy ale ten program kdyby mi někdo s tím pomohl?
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin »

zmijak píše:Jak to měl kolega na diagnostice tak tam žádné problémy nebyly. Nemáte někdo TECH 2. Kabel bych si půjčil od kolegy ale ten program kdyby mi někdo s tím pomohl?
to vypadá na nedostatečný přívod paliva, dej vědět odkud jsi a snad Ti někdo pomůže.
(pravděpodobně to s imo,,, nemá nic společného.)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

ono kdyby to bylo immo, na diag by ti mělo vypsat start blokován, atd..
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Jsem z Třince. Můžete mi někdo poradit kde bych ten TECH2 sehnal?
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

Ještě mě napadlo, že bych mohl odpojit trubky od trysek a startovat. Aspoň bych viděl kolik paliva teče z trubek
Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

myslíš origo tech2? no veř že je drahšší než celé auto :wink:
zmijak
Příspěvky: 22
Registrován: 25 zář 2008, 19:35

Příspěvek od zmijak »

To mi je celkem jedno jestli origo nebo ne. Každopadně nějaky software na oply.
Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex »

No právě ten TECH2 je nejlepší... takže šupky dupky do Opla.. :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Odpovědět