Příspěvek
od Avantgarde » 01 kvě 2008, 04:55
Začínám se v té diskusi trošku topit, mám pocit, že tu mluví každý o něčem jiném, zkusím to shrnout (mluvím z vlastní denodenní zkušenosti).
- Italové považují auto za věc, využiješ, odhodíš, nemusí to samo platit o všech a proto můžeš najít i fajn auto s bezva interiérem a motůrkem
- 124 tisíc je sice u Turba hodně, ale Z20LET jsou velice kvalitní motory, takže bych se toho nebál, jediná otázka je, jak dlouho je motor chiplý. CHIP=vetsi namaha
- 2,2 o které se tu zmiňujete měla 108 kW/147 k kdežto motor Z20LET, nebo chcete-li OPC montovaný právě i do Coupé Turbo měl kolem 141 kW/192 k (+- pár koní, záleží na roku výroby) = Opel Asta Coupé Turbo má o 40 kW více, tudíž moc nechápu význam slov, že 2,2 ne, ale max 2,0T.. Kvůli čemu?
- Turbo je řekl bych hodně o sportovním požitku z jízdy, nevim k čemu ho budeš využívat, ale počítej s tím, že podvozek, který se upravoval speciálně pro ně je o dost tvrdší (to nepočítám to extra snížení co to černé už má) + samozrejme kola (coz je asi tak jediny opticky rozdil Tureb od ostatnich Coupe)
- Jinak jizdni vlastnosti jsou s ostatnimi motoracemi nesrovnatelne (ve sportovnim duchu, ovsem..)
Petr
Z20LET (Už mi lásko není 20 let.. ;o)
photo by Jimmy323f