Možná si každý z nás pod slovem "vyhoněný" představuje něco jinýho, ale i když to má "jen" 124 tisíc, tak ten motor bych nechtěl ani zadara (no, zadara možná jojames11 píše:124 000 km a chipem vyhoněný motor?sám tomu nevěříš
Prosim poradte
- Reklama
- kabrioletak
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 30 pro 2007, 15:42
- Bydliště: Nový Jičín
Prej stadem
ta zlata je pekna ale ja nechci zas takovej obsah,max 2,0 T.tak stale a stale hledam 
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- kabrioletak
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 30 pro 2007, 15:42
- Bydliště: Nový Jičín
No pokud budu hovorit uprimne tak jen proto ze 2,0 Turbo jen pekne vypada
vim jeto nesmysl a asi jsem uplnej trotl ale mne seto libi a ten rozdil v konich uz tam neni zas takovej a take ztoho ze ja chci! TURBO

Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- Avantgarde
- Příspěvky: 242
- Registrován: 17 úno 2007, 12:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Turbo
Začínám se v té diskusi trošku topit, mám pocit, že tu mluví každý o něčem jiném, zkusím to shrnout (mluvím z vlastní denodenní zkušenosti).
- Italové považují auto za věc, využiješ, odhodíš, nemusí to samo platit o všech a proto můžeš najít i fajn auto s bezva interiérem a motůrkem
- 124 tisíc je sice u Turba hodně, ale Z20LET jsou velice kvalitní motory, takže bych se toho nebál, jediná otázka je, jak dlouho je motor chiplý. CHIP=vetsi namaha
- 2,2 o které se tu zmiňujete měla 108 kW/147 k kdežto motor Z20LET, nebo chcete-li OPC montovaný právě i do Coupé Turbo měl kolem 141 kW/192 k (+- pár koní, záleží na roku výroby) = Opel Asta Coupé Turbo má o 40 kW více, tudíž moc nechápu význam slov, že 2,2 ne, ale max 2,0T.. Kvůli čemu?
- Turbo je řekl bych hodně o sportovním požitku z jízdy, nevim k čemu ho budeš využívat, ale počítej s tím, že podvozek, který se upravoval speciálně pro ně je o dost tvrdší (to nepočítám to extra snížení co to černé už má) + samozrejme kola (coz je asi tak jediny opticky rozdil Tureb od ostatnich Coupe)
- Jinak jizdni vlastnosti jsou s ostatnimi motoracemi nesrovnatelne (ve sportovnim duchu, ovsem..)
- Italové považují auto za věc, využiješ, odhodíš, nemusí to samo platit o všech a proto můžeš najít i fajn auto s bezva interiérem a motůrkem
- 124 tisíc je sice u Turba hodně, ale Z20LET jsou velice kvalitní motory, takže bych se toho nebál, jediná otázka je, jak dlouho je motor chiplý. CHIP=vetsi namaha
- 2,2 o které se tu zmiňujete měla 108 kW/147 k kdežto motor Z20LET, nebo chcete-li OPC montovaný právě i do Coupé Turbo měl kolem 141 kW/192 k (+- pár koní, záleží na roku výroby) = Opel Asta Coupé Turbo má o 40 kW více, tudíž moc nechápu význam slov, že 2,2 ne, ale max 2,0T.. Kvůli čemu?
- Turbo je řekl bych hodně o sportovním požitku z jízdy, nevim k čemu ho budeš využívat, ale počítej s tím, že podvozek, který se upravoval speciálně pro ně je o dost tvrdší (to nepočítám to extra snížení co to černé už má) + samozrejme kola (coz je asi tak jediny opticky rozdil Tureb od ostatnich Coupe)
- Jinak jizdni vlastnosti jsou s ostatnimi motoracemi nesrovnatelne (ve sportovnim duchu, ovsem..)
Kdybych v souca\sne dobe mnel vice nez 250 tis tak si koupim OPC ale neni tolik penez tak zatim! Coupe,chci turbo protoze chci mit zatah od spoda.a cose tyka sportovni jizdy tak mas pravdu tady unas se neda moc tak projet,ale stejnak jelikoz se povazuji za mladeho kluka
kterej kdyz jezdi tak pouziva mozek 
Pak otom snizeni ted mam snizene auti o 4cm lezito dost a nedam nato dopustit retatrder neratarder vse prejedu v pohode
takze ve shrnuti
::: 2.0 Turbo,Snizene :::

Pak otom snizeni ted mam snizene auti o 4cm lezito dost a nedam nato dopustit retatrder neratarder vse prejedu v pohode
::: 2.0 Turbo,Snizene :::
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388


