Lambda a její parametry v AB-COMU
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
jsem na tom podobně asi po 3 minutách mi auto zničeho nic začne jet jen na tři válce a mezi 2000- 2500 otáček bliká kontrolka motoru egr zaslepen klapka čistá lišta z vrakáče. Na křižovatce zastavím chcípnu motor asi po 10 sekundách nastartuju a je všechno ok . A pak to udělá když zařadim 4 . mám motor z14xe. není tu někdo z českých budějovic abych zkusil jestli není vadná ta lišta . nebo poradte co to může být s teplým motorem to nedělá. dík
- Reklama
- Red_Dragon
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
- Bydliště: kousek od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
To Oliver: vaha vzduchu u Z motoru meri prutok vzduchu a jeho teplotu, ale maji ji jenom motory 1.8 a vys. Tvuj motor ma cidlo podtlaku a cidlo teploty nasavaneho vzduchu
k te lambde: jeji hodnota by mela pulzovat (sinusovy prubeh) cca od 0,1V do 0,9V. Když bude pod 0,1V mas chudou smes a naopak.
V AB-Comu by se ti melo neustale menit napeti, když slapnes na plyn melo by se zvednout. Ale chce to diagnostiku, ktera umi zobrazit graficky prubeh, tam se to pozna hned jestli je dobra (nebo osciloskop)
pro ty co se vyznaj: na http://www.scantool.net najdete diagnostiky s ELM obvody. Pro ne jsou softwary co umej graficky zobrazit live data. Ja jsem si to delal. Je to docela dobry, ale je to jenom na motory.
k te lambde: jeji hodnota by mela pulzovat (sinusovy prubeh) cca od 0,1V do 0,9V. Když bude pod 0,1V mas chudou smes a naopak.
V AB-Comu by se ti melo neustale menit napeti, když slapnes na plyn melo by se zvednout. Ale chce to diagnostiku, ktera umi zobrazit graficky prubeh, tam se to pozna hned jestli je dobra (nebo osciloskop)
pro ty co se vyznaj: na http://www.scantool.net najdete diagnostiky s ELM obvody. Pro ne jsou softwary co umej graficky zobrazit live data. Ja jsem si to delal. Je to docela dobry, ale je to jenom na motory.
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002
Piškóte!! psal jsem ti SZ tak se na to mrkni!! jo a když tak napiš na mejl nebo zavolej.Piškót píše:Co vím tak lambada má tančit,tzn.ukazovat proměnlivé hodnoty,ale jaké mají být to přesně ví náš špičkový diagnostik Okura,záleží kterou sondu máš dělají se údajně dvě 1V a 5V v tvém případě to bude 1V,ale jestli může ukazazovat vyšší hodnoty to nevím.V mém případě je asi nespíš v pořádku

Hmm, tak jsem dnes udělal takovou jednu zajímavost, jsem zvědavý co to s tím autem udělá, protože mám stále potíže s tím, že mi lambda hlásí vysoký signál, tak jsem ji odpojil a nechal jsem zapojené jenom vyhřívání lambdy, jsem tedy zvědavej co to udělá při jízdě.
No těch potíží mám s tímto autem celkem dost, no taky si za to můžu ale já sám, páč jsem to svěřil do ruk člověku, kterému bych ty pracky nejraději urazit u samé prdele!
Ještě musím sehnat nové hydroštely a taky tu lambdu a snad už bude pokoj, ale nejraději bych to auto zavezl do bazaru. 




