Jinak u polsky Astry mi osobne vadi ze i s 1.6 je ve 130 silenej rachot. Ale 2004 1.8 nebo 2.2 benzin , pripadne 2.2 diesel by se krasne vesla do planovane investice v peknym stavu a vybave.
Výměna auta, vaše názory pls
Ja jsem parkrat jel tou Fronterou a fakt nic moc
V terenu zadna slava, s pohonem vsech kol slo jet po silnici tak 50 ... takovej komfortnejsi UAZ s horsi pruchodnosti. Prevodovka taky s trochou nadsazky srovnatelna s UAZem 
Jinak u polsky Astry mi osobne vadi ze i s 1.6 je ve 130 silenej rachot. Ale 2004 1.8 nebo 2.2 benzin , pripadne 2.2 diesel by se krasne vesla do planovane investice v peknym stavu a vybave.
Jinak u polsky Astry mi osobne vadi ze i s 1.6 je ve 130 silenej rachot. Ale 2004 1.8 nebo 2.2 benzin , pripadne 2.2 diesel by se krasne vesla do planovane investice v peknym stavu a vybave.
- Reklama
Jelikož jsem dlouhou dobu dělal u OPELa , tak možná budu mít skreslené informace ,ale já osobně bych šel do Astry H s diesel 1,7 ale radši 1,9 , je to už jiné auto , lepší vlastnosti oproti G nesrovnatelné a zas tak drahý zase nejsou.
Co se týká Polský Astry , tak za nic na světě bych jí nebral , špatná kvalita zpracování , špatný motory , špatná výbava , velice hlučné atd.
Máme jich ve firmě cca 80 a můžu říct že když řidiči dostanou Háčko tak nechápou jak v tom mohli jezdit. A to je všichni měli od nových vozů. Před tím měli Německý Géčka a taky to bylo jiný. Je to auta za pár šupů tak tam zase nemůže být moc materiálu.
Co se týká koncernu , tak jsem ho měl taky a myslím že je zbytečně předraženej s menší výbavou než konkurence.
Co se týká Frontery , tak taky auto radši nebrat , to už radši Q7
Frontera je hrozně drahá , špatný je na snad všechno , díly jdou špatně shánět a když jsou tak jsou drahý a originál ještě dvakrát tolik.
Já jsem prostě pro Háčko
Co se týká Polský Astry , tak za nic na světě bych jí nebral , špatná kvalita zpracování , špatný motory , špatná výbava , velice hlučné atd.
Máme jich ve firmě cca 80 a můžu říct že když řidiči dostanou Háčko tak nechápou jak v tom mohli jezdit. A to je všichni měli od nových vozů. Před tím měli Německý Géčka a taky to bylo jiný. Je to auta za pár šupů tak tam zase nemůže být moc materiálu.
Co se týká koncernu , tak jsem ho měl taky a myslím že je zbytečně předraženej s menší výbavou než konkurence.
Co se týká Frontery , tak taky auto radši nebrat , to už radši Q7
Frontera je hrozně drahá , špatný je na snad všechno , díly jdou špatně shánět a když jsou tak jsou drahý a originál ještě dvakrát tolik.
Já jsem prostě pro Háčko
No asi volbu vyhraje Hčko v kombíku, motor 1.9 ten silnější. Ale chtělo by to se v ní někde pořádně svézt.zviratko píše:Jelikož jsem dlouhou dobu dělal u OPELa , tak možná budu mít skreslené informace ,ale já osobně bych šel do Astry H s diesel 1,7 ale radši 1,9 , je to už jiné auto .... Co se týká Frontery , tak taky auto radši nebrat , to už radši Q7...
Q7, tak ta mě taky uchvátila, ale zase je to o penězích, bohužel.... Navíc bych asi dost trpěl, pokaždý když by mi v Praze stále přes týden venku na parkovišti.....
END
My máme ve firmě v Háčkách akorát 1,7 100PS a 1,9 máme akorát ve Vectrách a taky to nejde špatně a to jsou přitom ty 85kW s šestikvaltem. Tak že si myslím že ti stačí ta druhá silnější a nechat jí třeba chipnoutTrdlo píše:No asi volbu vyhraje Hčko v kombíku, motor 1.9 ten silnější. Ale chtělo by to se v ní někde pořádně svézt.zviratko píše:Jelikož jsem dlouhou dobu dělal u OPELa , tak možná budu mít skreslené informace ,ale já osobně bych šel do Astry H s diesel 1,7 ale radši 1,9 , je to už jiné auto .... Co se týká Frontery , tak taky auto radši nebrat , to už radši Q7...
Q7, tak ta mě taky uchvátila, ale zase je to o penězích, bohužel.... Navíc bych asi dost trpěl, pokaždý když by mi v Praze stále přes týden venku na parkovišti.....
Jinak jsem měl půjčenou asi na 14dní Háčko s 1,9 150PS a musím říct že tě to auto nenechává jet pomalu , pořád to táhá jak svin
