i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
hrubost
Příspěvky: 286
Registrován: 29 říj 2007, 11:16
Bydliště: PV přechodně BR

Příspěvek od hrubost » 16 čer 2008, 18:34

David B. píše:Předpokládám, že se budou počítat impulsy (1 imp./určité množství paliva), což by byla lehčí varianta, nebo frekvence na určité množství paliva. Přes víkend budu mít půjčené auto s MIDem, tak ho vytáhnu a s generátory si ho otestuju. Jinak komunikaci s displejem TIDu už mám hotovu, tak pokud budeš něco potřebovat, tak klidně řekni.
To bude uplně nejlepší řešení, pak to bude přesny. Já pudu ted udělat plošnák a až pak budu programovat :) Mám už nějaký program z netu, tak yb to mělo šlapat, uvidíme.

Reklama
 

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 23 čer 2008, 11:30

Tak to vypadá tak, že signál z RJ o spotrebovaném palivu je na 99.9% "impulz/určité množství paliva". Alespoň pro jednotku Multec u motoru X16XEL. Pro jiné motory (jednotky) jsem to zatím nezkoušel. Pokud by někdo z přítomných byl z Ostravy a vlastnil OpelTech2, rách bych přivítal spolupráci (pro přeprogramování MIDu co tady mám na testy, abych jej mohl vyzkoušet i pro jiné motory).

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 02 črc 2008, 03:32

Tak jsem na odkaz dole hodil pár základních informací k modulu PP. Nechal jsem udělat nějaké DPS a počítám, že budou tak za cca 15 až 20 dní. Ale mám to zatím jen pro motory X12XE, X14XE a X16XEL. Ostatní doplním až se doberu k Techu2, což snad nebude dlouho trvat. Přínosné připomínky a náměty rád přivítám.

http://veramon.czweb.org/

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 02 črc 2008, 09:09

Davide smekám, tleskám a obdivuji...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 02 črc 2008, 09:44

Ty bláho... jako, spoustě věcí v tom článku nerozumím, ale čemu rozumím, před tím smekám.. 8)
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 09 črc 2008, 13:33

Zdravím vsechny a děkuji za uznání. Dal jsem tam nějaké videa,byť v kvalitě jen tak ze stolu. Bylo teď málo času, ale doplnění jiných motorů není složité, pouze se změří konstanta pro výstup z ŘJ. Jinak už čekám jen na ty DPS.
PS: Taky fandím motoru X16XEL (Protože ho MAM JÁ :D )

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 09 črc 2008, 17:10

Když tak napiš, jaký tam máš přesně motor + rok výroby.

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 09 črc 2008, 17:19

Tak jeste mala technicka, co vse bude nutne koupit aby to jelo?

displej uz vsichni mame, pocitam tedy s packou palubniho PC (kterou uz taky mam 8) ) a dal?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 09 črc 2008, 18:10

Jenom ten modul. Je velký cca 36 x 55 mm a při montáži se vytáhne konektor z TIDu, zasune se do modulu a modul se zasune do TIDu. Na modulu je navíc ještě konektor na který se napojí signál otáček a měření paliva (z pod palubní desky), signál z ŘJ motoru a vodiče pro páčku. Kdo bude chtít, tak si na konektor připojí ještě relé imobilizéru.

Uživatelský avatar
kamarek
Příspěvky: 351
Registrován: 15 říj 2007, 21:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kamarek » 09 črc 2008, 21:30

ten modul si si niekde kupil, ci si si ho podla tej schemy vyrobil?
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 10 črc 2008, 02:27

pokial potrebujes nejake konkretne data z riadiacej jednotky staci povedat mam interface a opeltech2 tak staci povedat ze ktore data su potrebne....

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 10 črc 2008, 10:48

Pro kamarek: Je to podle vlastního návrhu (DPS, schéma, program).

Když jsem testoval originální MID, tak jsem ho hodil na generátor (tachometr, otáčky, impulzy ŘJ), abych zjistil jak vlastně funguje. No a z ŘJ jdou imlulzy, kdy každý impulz znamená určitou jednotku paliva (množství), kterou musím zjistit. Takže mi stačí přeprogramovat MID na konkrétní motor (ŘJ) a poté měřit kolik impulzů je nutné pro určité množství spotř. paliva. Pokud je někdo z Ostravy a je toho schopen, tak budu rád. Měl jsem TECH2 slíbený, ale zatím čekám :(

Jinak napsané motory tady udělám přednostně, aby se nemuselo čekat.

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 10 črc 2008, 12:27

Tech2 ma RomanK, ale je z Brna, no myslim ze by nebyl problem prijet na sraz do Ostravy kdyz to bude pro dobrou vec 8)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 13 črc 2008, 01:33

Pohlo sa to nejako dopredu??? su pridane nejake ine RJ???

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 14 črc 2008, 09:00

Tento týden bych už měl konečně začít přidávat další ŘJ.

Odpovědět