Právě je 23 bře 2019, 02:38





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 804 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: i tid umí spotřebu.
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 17:06 
Offline

Registrován: 05 dub 2006, 19:50
Příspěvky: 61
http://www.eelkevisser.nl/rado.html
koukněte na to.


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 17:44 
Offline

Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Příspěvky: 540
to je zajímavý, akorád sem nenašel dump pro Picko, asi ho má za poplatek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 19:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Příspěvky: 220
Bydliště: Ostrava
Myslím, že by nás bylo dost, co by to chtěli. Klidně bych oželel čas, jen aby tam byla spotřeba. Třeba pořád. :)

_________________
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 20:14 
Offline

Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Příspěvky: 540
no něco sem k tomu našel, vypadá to zajímavě teda


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2006, 18:39
Příspěvky: 1821
Bydliště: Vysočina
Okura píše:
...nenašel dump pro Picko, asi ho má za poplatek

A to jeho FOGY.ZIP neni ono ?
http://www.eelkevisser.nl/fuel.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 20:51 
Offline

Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Příspěvky: 540
jj to je ono,
dosti zajimávé, asi by tu byl zájem o to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2006, 20:48
Příspěvky: 1044
Bydliště: Šumperk
Okura píše:
jj to je ono,
dosti zajimávé, asi by tu byl zájem o to

Kdo už jinej než ty by to měl rozchodit.Tak na tom zapracuj a na srazu v Ově ti urvem ruce strháme notebook a já budu první v lajně :lol: :lol: :lol:

_________________
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 21:17 
Offline

Registrován: 05 dub 2006, 19:50
Příspěvky: 61
tak já tochci také je tam na těch stránkách i otáčkoměr místo datumu .
Ale spotřeba je spotřeba jenom kůli té jsem chtěl mid a tohle to vyřeší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 21:33 
Offline

Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Příspěvky: 540
ta spotřeba teda láká, ale myslím že se ukazuje aktuální
zkusím se s tím nějak poprat,
mám doma MID zkusil bych to na něm vyzkoušet


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 22:36 
Offline

Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Příspěvky: 1245
Bydliště: Praha
a teda jeste aby to ukazovalo po pravde ne ze tam budou jen skakat nejaky cislicka a ja z toho budu mit dobrej pocit :D :D :D

ale bylo by to urcite prijemny videt aspon tu aktualni spotrebu na tom displeji, jo to by se mi libilo :D

_________________
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 09:47 
Offline

Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Příspěvky: 223
Bydliště: Lysá nad Labem
Okura píše:
ta spotřeba teda láká, ale myslím že se ukazuje aktuální
zkusím se s tím nějak poprat,
mám doma MID zkusil bych to na něm vyzkoušet


zajimava zalezitost - kdysi jsem uvazoval o uprave TIDu na MID. Vetsi MID (10-znakovy) je pripojen na pristrojovou desku tremi vodici (teplota chladici kapaliny, otacky a mnozstvi paliva) a na ridici jednotku motoru jednim / dvema vodici (podle typu RJ). Z techto udaju by melo jit urcit aktualni spotrebu, prumernou spotrebu, aktualni rychlost, prumernou rychlost (pro vypocet rychlosti se musi zadat prumer kola - jako u MIDu INDEX), dojezdovou vzdalenost, celkovou spotrebu apod. Dalsi extra funkce MIDu (vnejsi teplota a kontroly) vyzaduji extra snimace...

A ted otazka. Mate nekdo poneti o typu signalu lezoucich z palubni desky (teplota chladici kapaliny = napeti?, otacky = frekvence (asi bude stejne jako v zapojeni s PICem), mnozstvi paliva = napeti?) a hlavne z RJ (pulsy? = aktivni vstrikovani ). Nebo to leze, hlavne z RJ, v cislicovem tvaru? Hadam, ze z RJ to leze jako pulsy - v diagnostice jsem nikde nevidel udaj o aktualni spotrebe. Bohuzel v aute mam pouze TID, tak jsem nemel kde merit. Pokud by byl znam zpusob kodovani vyse popsaneho, slo by udelat s vyuzitim popsaneho I2C protokolu hejble, funkcne blizici se MIDu - sli by vyuzit i packy ovladajici MID pro prepinani zobrazovanych inforamci. Packy se daji koupit za dobre penize, ale za MID davat 3kCZK na vrakovisti odmitam....

_________________
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2007, 21:09
Příspěvky: 351
Bydliště: Bratislava
vcera som nasiel tuto temu, a zaujala ma. silne nad tym uvazujem. zohnat suciastky a poskladat, v tom nevidim problem, len najst tie signaly rychlosti (otacky) a signal vstrekovania paliva, to bude asi tazsie.
neviete niekto ktore su to kable (farba a kde by som ich nasiel) ???

_________________
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 14:42 
Offline

Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Příspěvky: 223
Bydliště: Lysá nad Labem
i na mereni aktualni spotreby je nutne pripojit signal injector_valve. A ja nevim, kde se pripojit. U ASTER > 2002 (pro starsi nemam schemata) se MID pripojuje na RJ motoru. A je ted otazka, zda-li je signal injector_valve shodny s tim, co se propojuje mezi RJ motoru a MIDem. Chapal bych, ze se u MIDu nastavuje index podle prumeru kola, ale proc ten index jeste zavisi na typu RJ motoru?
Mozna Vojta by vedel vic, ten ma se zastavbou MIDu asi nejvetsi zkusenosti.

_________________
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 14:51 
Offline

Registrován: 10 říj 2007, 06:36
Příspěvky: 223
Bydliště: Lysá nad Labem
kamarek píše:
vcera som nasiel tuto temu, a zaujala ma. silne nad tym uvazujem. zohnat suciastky a poskladat, v tom nevidim problem, len najst tie signaly rychlosti (otacky) a signal vstrekovania paliva, to bude asi tazsie.
neviete niekto ktore su to kable (farba a kde by som ich nasiel) ???


kdyz se podivas na http://www.astra4ever.cz/dodatecna-montaz-palubni-pocitac-mid-t14.html, tak tam najdes pripojeni MIDu na RJ motoru. Nebo taky v TIS2000 pro novejsi vozy. To, co jde mezi MIDem a RJ motoru musi souviset s signalem vstrikovani, ale viz. muj minuly prispevek...

_________________
Astra G Caravan Z16XE 2004
http://www.PepaS.cz - opravuji "nesvítící" displeje palubních počítačů MID a až přejdete na Astru-H či Zafiru-B, tak zase pro Vás něco budu mít


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 14:59 
Offline

Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Příspěvky: 540
no já bych to napojil na signál z ecu. tedy na vstřikovací ventil.
ono si to totiž přepočítavá čas vstřikování s rychlostí = aktuální spotřeba.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 804 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz