chcem sa spytat, ze ked mam malo naplne v nadobke, ze ci to mozem doliat na to vhodnou kvapalinou, alebo to mam cele vymenit. Auto som totiz kupil uz jazdene, takze neviem aka je tam teraz.
Popripadne keby mi niekto odporucil nejaky vhodny typ aj s cenou
to piskani je normalni. dela mi to taky. jinak ja si tam koupil olej od parama - je cervenej a je stejnej jako do automaticky prevodovky. splnuje ty specifikace opelu. zatim sem ho tam jeste nenalil.
vcera jsem videl u nas pred barakem parkovat typka (pricne stani mezi 2 auta) tak 60let s oktavkou, najizdel tam asi na 10x, a podobne parkuje vetsina zen. takze jsem vymyslel teorii, ze "tim drive ti odejde posilovac a jine dily rizeni, cim vice ma tve auto najeto s zenskou za volantem"... samozrejme obecne, jsou vyjimky (a je jich cimdaltimvic).
a jeste jednu vec delaji zenske proparkovani: uvedomil jsem si to kdyz jsem pozoroval toho typka vcera: on totiz znal jen 2 polohy volantu, a to ty KRAJNI. a do nich to vzdycky dotocil obema rukama obrovskou rychlosti(proste leta praxe a zvyku ze S120 hned tak nezmizi...)
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
ondrazalsky píše:vcera jsem videl u nas pred barakem parkovat typka (pricne stani mezi 2 auta) tak 60let s oktavkou, najizdel tam asi na 10x, a podobne parkuje vetsina zen. takze jsem vymyslel teorii, ze "tim drive ti odejde posilovac a jine dily rizeni, cim vice ma tve auto najeto s zenskou za volantem"... samozrejme obecne, jsou vyjimky (a je jich cimdaltimvic).
Mám problém se servem na ASTRA G 1,6 Combi, 03/98 Začal uniíkat olej. Doplnil jsem aditivum do serva a teče to ještě více. Kde se zjistit přesný typ serva pro případnou výměnu nebo existuje nějaký způsob oprav? Teče to kolem táhla přes manžety.