Koncovka tempomatu. U tvého motoru X18XE1 (a i jiných benzínových začínajících X) byl tempomat řešen přidáním jednotky a zdvojením lanka plynu. A tvá kabeláž má přípravu pro tempomat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Pokud máte tuto koncovku a chcete dodělat tempomat, potřebujete řídící jednotku tempomatu (pro ty co mají EPC - kat. 62 37 701 do roku 98, nebo 62 37 783 od roku 99), pak držák jednotky (kat.č. 12 63 710 + spojovací materiál), dále bowden (podle typu motoru kat. 12 63 444, 12 63 445, 12 63 446, 12 63 452 + podložku 20 80 729) a samozřejmě páčku (k.č. 6240240). Taky je třeba spojkový spínač (kat. 62 40 093)
Předpokladem ovšem je, aby kabeláž k tempomatu nebyla jen ve svazku motorového prostoru, ale i ve svazku pod přístrojovou deskou. Pozná se to jednoduše. Na sloupku řízení je neobsazená koncovka o čtyřech pinech někde v místě páčky blinkrů. Myslím, že to na fóru už bylo probíráno, takže stačí zapátrat.
Pak všechno zapojit, zkontrolovat pojistku F38 a musí to fungovat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
No tak jsem to ještě zkouknul a ten konektor tam je i se záslepkou, ale podle toho co tady píše RomanK to asi bude pěkně drahá sranda . No doma mrknu na ty ceny podle kódů a vložím fotky a nějaké číselné označení, který je na něm (přes PDAčko nejde vkládat). Čus pardi a Astra s vámi .