Turbo na 2.2 DTi

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Turbo na 2.2 DTi

Příspěvek od Mirek MH »

Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Re: Turbo na 2.2 DTi

Příspěvek od Princ William »

Mirek MH píše:Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
sice to neni k tematu ale zajimalo by mi co mas za r.v. :?: dik. sorry za off topic
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Uživatelský avatar
Sweet
Příspěvky: 155
Registrován: 30 říj 2007, 15:28
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na 2.2 DTi

Příspěvek od Sweet »

Mirek MH píše:Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
By mě zajímalo kolik si s tím najezdil Ty, protože podle toho co píšeš ses stím opravdu mazlil a choval se k němu ukázkově. Nebo jsi narazil na špatný kousek.
OPEL ASTRA G Coupé 1,8i 16V r.v. 2005
( PRODÁM )
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Je to v Zafiře ,rok 2004 leden....já jsem s tím najel 12.000km
Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William »

diky. cekal bych to prave na motoru r.v. 2002. no to si mi moc nepotesil nebot nad timhle motorem uvazuji :cry:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

No to koukam, podle me se k tomu lepe chovat neda. Ja to obcas, nebo spis vyjimecne tocim pres 4000 pri predjizdeni ... jinak taky maximalne ohleduplne.
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

No co,asi za to může předchozí majitel,nebo se prostě podělalo jenom tak,vzhůru do nového a snad to vydrží....Jinak motor super,zatím mám půjčenou Corsu(1.2/16V) a to je jako bych jezdil se zataženou ručkou... :lol:
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Hele, klidne za to muze zachazeni predchoziho majitele, ale bezne to u nasich aut pri techto koilometrech neni. Jinak na tema turbo by mohli vypravet majitele dieslovych O2 .

Kód: Vybrat vše

pracuji v servisu škoda a z vlastní zkušenosti vím , že s motory tdi na oct 2 jsou problémy , konkrétně na 1,9 tdi 77kw dosti často odchází turbo . Dojde k jeho totální destukci vlivem prasknutí hřidelky na které jsou nalisovéné lopatky dmychadla . Jasná konstruční chyba- průměr hřídele je poddimenovaný a výrobce f.Garret ještě k tomu přesunula výrobu do Rumunska problémy s kvalitou výroby . Pří závadě okamžitě zastavit - ozve se rána , motor nemá výkon, z výfuku se valý černý kouř .Při opravě trvat i na výměně turboccolleru -jsou v něm z kovové zbytky z turba - a na katalyzátoru - v něm je pro změnu olej z motoru . Pokud je vůz po záruce trvejte na vyřízení tzv. kulance  máte na ní nárok . Bohužel se objevili i problémy s těsností hlavy motoru - ztráta chl. kapaliny cca 1L na 1000km - nutná výměna hlavy motoru . Starší typy motoru TDI , na tyto závady netrpěli a tak výrobce rizskuje ztráty skvělé - a opravdu zasloužené - pověsti motorů TDI .
http://www.autorecenze.cz/auto-recenze- ... i-3957.htm
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

Tak to je celkem drsny s tema TDIckama :shock: Maj kliku ze tohle nedela jejich vlajkova lod 3.0 TDI ...
S tou corsou 1.2 Ti to verim, to je hroznej rozdil :P
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

turba odcházej jenom na 2.2dti bo maj proměnnou geometrii lopatek, 2.0dti neodcházej protože jsou obyč...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

No to jsi me potesil :mrgreen:
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

JJ,hoši,nic není zadarmo,ani ty kobyly v motoru.Díky za reakce. Jinak turbo je taky Garrett,i když made in Italy,tak jako by bylo z Rumunska,taky KO.Ale jinak,odešly ložiska(uložení) a na turbíně je vidět,že si štrejchla do obalu,ovšem bez známek nějakého ulomení lopatek.Naštěstí to odešlo 10m od domu,kua,docela štěstí při tý smůle.......
Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron »

AstraDTI píše:Tak to je celkem drsny s tema TDIckama :shock: Maj kliku ze tohle nedela jejich vlajkova lod 3.0 TDI ...
S tou corsou 1.2 Ti to verim, to je hroznej rozdil :P
Nie je ich vlajkovou lodou nahodou 5.0 V10TDI? :)
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Tak se tam pasuje nové turbo,na starém upadla vrtule ve výfuku,zlomená hřídel :shock: ,v sání to je OK,tam to drželo.Už aby to jelo....
Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Příspěvek od Mirek MH »

Tak už jezdííííím !
Odpovědět