Turbo na 2.2 DTi
Turbo na 2.2 DTi
Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Re: Turbo na 2.2 DTi
sice to neni k tematu ale zajimalo by mi co mas za r.v.Mirek MH píše:Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!

Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Re: Turbo na 2.2 DTi
By mě zajímalo kolik si s tím najezdil Ty, protože podle toho co píšeš ses stím opravdu mazlil a choval se k němu ukázkově. Nebo jsi narazil na špatný kousek.Mirek MH píše:Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
OPEL ASTRA G Coupé 1,8i 16V r.v. 2005
( PRODÁM )
( PRODÁM )
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Hele, klidne za to muze zachazeni predchoziho majitele, ale bezne to u nasich aut pri techto koilometrech neni. Jinak na tema turbo by mohli vypravet majitele dieslovych O2 .
http://www.autorecenze.cz/auto-recenze- ... i-3957.htm
Kód: Vybrat vše
pracuji v servisu škoda a z vlastní zkušenosti vím , že s motory tdi na oct 2 jsou problémy , konkrétně na 1,9 tdi 77kw dosti často odchází turbo . Dojde k jeho totální destukci vlivem prasknutí hřidelky na které jsou nalisovéné lopatky dmychadla . Jasná konstruční chyba- průměr hřídele je poddimenovaný a výrobce f.Garret ještě k tomu přesunula výrobu do Rumunska problémy s kvalitou výroby . Pří závadě okamžitě zastavit - ozve se rána , motor nemá výkon, z výfuku se valý černý kouř .Při opravě trvat i na výměně turboccolleru -jsou v něm z kovové zbytky z turba - a na katalyzátoru - v něm je pro změnu olej z motoru . Pokud je vůz po záruce trvejte na vyřízení tzv. kulance máte na ní nárok . Bohužel se objevili i problémy s těsností hlavy motoru - ztráta chl. kapaliny cca 1L na 1000km - nutná výměna hlavy motoru . Starší typy motoru TDI , na tyto závady netrpěli a tak výrobce rizskuje ztráty skvělé - a opravdu zasloužené - pověsti motorů TDI .
JJ,hoši,nic není zadarmo,ani ty kobyly v motoru.Díky za reakce. Jinak turbo je taky Garrett,i když made in Italy,tak jako by bylo z Rumunska,taky KO.Ale jinak,odešly ložiska(uložení) a na turbíně je vidět,že si štrejchla do obalu,ovšem bez známek nějakého ulomení lopatek.Naštěstí to odešlo 10m od domu,kua,docela štěstí při tý smůle.......