podívej se dopředu doprostřed nárazníku - jestli tam ten teploměr opravdu je a nezalezl třeba někam do motoru
taky můžeš mít někde nakřupnuté dráty, má to pak jiný odpor a teploměr hlásí blbosti...
Jestli je v řiti to čidlo,tak než koupíš nové vyzkoušej ho trošku "rozhýbat" v horké vodě.Jednou jsem to někde četl,ale jestli je to pravda nevím.Nicméně nové stojí tak do 400 Kč.
zatím mám vyzkoušenou náhradu, uvažuji o vnitřním měrění teploty, je to termistor obrácená hodnota 2x10K
oproti originálu měří 16°C originál 15,5°C, jiná teplota zatím nekontrolovaná a cena 15 Kč za kus.
Jo, a zapojují se paraelně.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
mno jsem zvedava jak se budu stourat v aute..ale vcera mi to merilo asi 14,5 stupne.... mno uvidim na dalnici... vetsinou na dalce se mi zvysuje teplota... ale vase rady wozkusim
spermin píše:zatím mám vyzkoušenou náhradu, uvažuji o vnitřním měrění teploty, je to termistor obrácená hodnota 2x10K
oproti originálu měří 16°C originál 15,5°C, jiná teplota zatím nekontrolovaná a cena 15 Kč za kus.
Jo, a zapojují se paraelně.
Vcera som to urobil a funguje to... rozdiel v teplote je asi 1 stupen... je to parada
Dik za tip..
spermin píše:zatím mám vyzkoušenou náhradu, uvažuji o vnitřním měrění teploty, je to termistor obrácená hodnota 2x10K
oproti originálu měří 16°C originál 15,5°C, jiná teplota zatím nekontrolovaná a cena 15 Kč za kus.
Jo, a zapojují se paraelně.
Posle mi niekto link na tuto suciastku?
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Spermin: kam uvažuješ to vnitřní čidlo umístit, aby bylo měření věrohodné? Přemýšlím o připojení obou termistorů(vnitřní i vnější) přes klopák, který se bude třeba po půl minutě přepínat a spínat jeden nebo druhý vstup.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.