Výměna tlumiče na předním dílu výfuku

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Výměna tlumiče na předním dílu výfuku

Příspěvek od Vavroch »

Zdravim, chci se zeptat, zda se dá vyměnit zvlášť to opletení (tlumič) na předním dílu výfuku nebo se musí měnit celej přední díl. Co jsem koukal na Astrulky, tak dost znich ma to opleteni potrhany ... nevim jestli to muze mit nejakej velkej vliv na neco ...
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
Reklama
 

Uživatelský avatar
shadow
Příspěvky: 222
Registrován: 07 bře 2006, 13:11
Bydliště: SEVERNÍ ČECHY

Příspěvek od shadow »

Myslím, že máš na mysli ten pružný díl - není to tlumič - který je mezi motorem a katalyzátorem. nejsem si zcela jist ale mám dojem, že je na potrubí napevno, tudíž že se nedá sundat a vyměnit. Jestli se dá sehnat samotný a ten případně vyměnit nevím. Pokud ho máš protržený tak že Ti do něho vede díra, pak je to stejné jako bys měl děravou trobku nebo některý z tlumičů - rachot, ztráta výkonu :?
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch »

No ja prave to opleteni videl v Auto Kelly. Maj jich na vyber plno, staci znat delku a prumer ... jenze nevim, zda to jde vymenit ... takze myslis kvuli tomu deravemo opleteni vymenit cely predni dil vyfuku ?
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender »

No kluci ja teda nevim, ale jestli mate na mysli ten pruznej spoj tzv. vlnovec (vypada to jako kus pancerovy hadice, akorat vetsi a buclatejsi), tak ten je snad mezi svodama a katakem ne? Ale treba se pletu, pod autem uz se dlouho nebyl a ani nevim v jakym stavu ho mam ja :) .
Mobil : 602318645
Uživatelský avatar
shadow
Příspěvky: 222
Registrován: 07 bře 2006, 13:11
Bydliště: SEVERNÍ ČECHY

Příspěvek od shadow »

Defender píše:No kluci ja teda nevim, ale jestli mate na mysli ten pruznej spoj tzv. vlnovec (vypada to jako kus pancerovy hadice, akorat vetsi a buclatejsi), tak ten je snad mezi svodama a katakem ne? Ale treba se pletu, pod autem uz se dlouho nebyl a ani nevim v jakym stavu ho mam ja :) .
Jo jo, myslíš dobře je to ten díl, jenom nevím jestli se dá měnit nějak bezdestrukčně :lol: :lol: - Mám dojem že je navařenej na potrubí, takže jedině vyříznout a dát novej, ale jistej si tím opravdu nejsem, už jsem taky nebyl dlouho pod autem. Mám ale pocit, že žádný šrouby nebo spona tam nejsou.
Astra G-caravan,100 edition,1.6 16V,Jungle Green
Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode »

Tento takzvaný pletenec jsem měnil před dvěma měsíci a servisák ho normálně natvrdo upálil a nový pružný spoj navařil.Jemže od té doby mi nějak rezonuje motor.Ptal jsem se v jiné sekci čím by to mohlo být,ale k ničemu jsme se nedobrali.Ale zásadně se ten díl přivařuje.
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G
Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky »

Musi se to vymenit cely a je to docela palice, na to ze je to jen roura s timhle bazmekem.
Tusim ze za to chteli sestku :(
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

Nn, Luky sorry, ale nemáš pravdu, vlnovec se normálně flexou vyřízne ven a navaří se novej. Jen musí být o malinko delší, než původní, jinak by jsi musel rozebrat vejfuk na sponě mezi 1 a druhým dílem a malinko ho stáhnout k sobě. Ale pak bejvá problém se zpětným utěsněním tohoto spoje (zkrátí se cca o 2 cm) a nepomůže ani pasta. Takže koupit novej vlnovec (změřit délku původního + 2cm a průměr) mají ho v kelly, elitu, adpartneru, meteoru..... A navařit.
END
Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode »

Trdlo píše:Nn, Luky sorry, ale nemáš pravdu, vlnovec se normálně flexou vyřízne ven a navaří se novej. Jen musí být o malinko delší, než původní, jinak by jsi musel rozebrat vejfuk na sponě mezi 1 a druhým dílem a malinko ho stáhnout k sobě. Ale pak bejvá problém se zpětným utěsněním tohoto spoje (zkrátí se cca o 2 cm) a nepomůže ani pasta. Takže koupit novej vlnovec (změřit délku původního + 2cm a průměr) mají ho v kelly, elitu, adpartneru, meteoru..... A navařit.
Přesně tak,kousek výš jsem psal nemlich to samé.A oprava mě stála 800 +práce pár kaček...
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G
Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch »

Kluci díky za rady, v pondělí koupim v Kelly novej "opletenec" a v pátek mi ho znamej mechanik vyrizne a navari novej ... takze rikate +2 cm at se nemusi sundavat celej vejfuk ... ja to meril a ma ten "opletenec" u my Astrulky 16cm . Jo jinak myslim, ze prumer trubky (vejfuku) je 5cm ... ?
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

Ne opletenec, ale pletenec. A jinak je to pružný díl výfuku. :wink: No délku si změř a průměr taky a to dost přesně. Nejsem si stopro jistej ale myslím, že to je 53, fakt to chce vzít šuplerou (posuvným měřítkem :oops: )
END
Uživatelský avatar
JirkaF
Příspěvky: 48
Registrován: 07 čer 2007, 13:48
Bydliště: Apple Town
Kontaktovat uživatele:

Otázečka.

Příspěvek od JirkaF »

Ahoj. Chápu správně, že když je ten vlnovec prasklej, tak je to hlučný také vevnitř?
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW

Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98
Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch »

Trdlo píše:Ne opletenec, ale pletenec. A jinak je to pružný díl výfuku. :wink: No délku si změř a průměr taky a to dost přesně. Nejsem si stopro jistej ale myslím, že to je 53, fakt to chce vzít šuplerou (posuvným měřítkem :oops: )
Nu ja pod autem uz byl a znova tam nepolezu, menil jsem stredni dil vyfuku a tak vim, ze ta trubka ma 5cm ... sice jsem nebral supleru, ale klasickej kovovej metr ... pocitam ze ta trubka bude stejna i na prednim dilu ... ten pletenec se tezko zmeri prumer, pocitam ze vnitrni prumer bude 5cm. V pondeli jdu do kelly, vyber pletencu maj velkej ... cca 700,- s dph ...
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
Odpovědět