Fathead píše:Chtěl jsem se zeptat jestli by mi někdo neporadil co přesně zapojit (barvy drátů atd.) aby mi nemizel datum na dipleji u neorig. rádia (něco se řešilo v tématu Problémy se signálem, ale nejsem z toho moc chytrej).
Dál by mě zajímalo jestli se dá nějak zapojit rádio, aby při vytažení klíčku nezmizela paměť (pozice) přehrávaného CD? Pokud si pouštím MP3 a vypnu jen motor a nechám klíček v zapalování, tak písnička pak pokračuje od místa, kde jsem vypnul rádio, pokud ale klíček vyndám uplně, tak po opětovném zapnutí hraje CD od začátku (a to mi vadí).
Neměl někdo stejný problém? Víte někdo jak na to?
tak to nechapu co mas za radio. mel jsem uz nekolik neorigo radii a nemel jsem zadnej problem co se tyce pameti radia (time track). jenom by me zajimalo co mas za znacku radia
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
prece vsechny napajeci kabely jsou v ISO svorkach. jedna je na repraky a ta druha je napajeni, spinani pres spinacku atd. asi bych hledal problem v tom isaci s napajenim
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Co to máš za radio? Pár rádii už jsem zapojoval a většinou si to pamatuje bez napájení jenom chvilku, jen par minut (záleží asi jaký rádio, já to mám tak do pěti minut).Do rádia jdou dva napájecí dráty, jeden červený, ten napájí naplno rádio a druhy (myslim oranžový) ten napájí paměť když vyndáš klíček, to znmená, že vypnéš hlavní napájení.
Fotit to nemusíš! Ono jestli to máš správně zapojený, tak v to problém nebude a to si myslim že máš, protože na ISU nemužeš nic zkazit. (pokud nejsi antitalent) Jen by jsi mohl zkusit zkoušečkou jestli jde do toho oranžového proud při vytáhnutém klíčku. Pokud ano, tak bych to opravdu odhadoval na to nastavení nebo něco podobného.
Ja osobne mam prepojene napajanie namiesto cerveneho na zlty (oranzovy) tak mi radio hra aj ked vytiahnem kluc zo spinacky a ma non-stop napajanie.. Ale ak ti to pamata stanice a ostatne (ne default nastavenie) a len CD to stale resetuje tak asi jedine servis
pupo píše:Ja osobne mam prepojene napajanie namiesto cerveneho na zlty (oranzovy) tak mi radio hra aj ked vytiahnem kluc zo spinacky a ma non-stop napajanie.. Ale ak ti to pamata stanice a ostatne (ne default nastavenie) a len CD to stale resetuje tak asi jedine servis
Fathead píše:Zkusim tam zapnout taky to napajeni napevno, aby to hralo porad, tim si myslim, ze by se problem mohl vyresit, ale mel jsem strach, aby mi to nevyzralo baterku. Snad ale ne...
pokud nenechas zapnute radio tak si myslim ze ne
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
a hlavne, asi to bude radio s odnimatelnym panelom, ktory ked zastanes a odchadzas z auta das minimalne dole alebo do kastliku a pod.
takze tym sa radio vypne a mas po probleme
Ahoj,mám ten samý problém s cd,ale ke všemu mi spadnou i stanice.Přesně tak jak to tady někdo zmínil.Instaloval jsem taky neorig. rádio s CD bez MP3.Ten iso konektor v mém autě je jakoby ze tří kusů a rádio má zástrčku na dvojdílný konektor.Zasunul jsem tedy ty dva,jeden na repro a druhý zřejmě napájení a ten třetí díl je nezapojen.Poradíte jak a co propojit,aby si rádio pamatovalo stanice???Dík
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné... Má Astra G
Mohu vám všem s klidem říct, že konkrétně autorádia značek Blaupunkt a Grundig mají prohozené napájení (žlutý s červeným, tedy permanentní +12V se spínaným +12V ze spínačky). Stačí prohodit piny na spodním ISO konektoru. Na to stačí větší špendlík. Pokud z ISO konektoru nejdou PINy vyndat, tak zjisti, které dráty to jsou, přecvakni je a sletuj je tak, jak potřebuješ. Možná to bude problém i jiných značek. On totiž Blaupunkt normu pro tyto ISO konektory napsal.
Cau, mam podobnej problem - koupil sem sony, kdyz se ho zapojil - vsechno hraje, pamatuje to taky vsechno - displej v aute se zapinal jen pri poloze klicku, ze bylo zapnuty i topeni a okna, bohuzel ale radio nezapnu pri vytazenym klicku, coz me dost vadi tak sem se v tom jeste rochal a zkusil prehodit cerveny/zluty - radio se chovalo porad stejne tak sem to dal na puvodni nastaveni a hopla - displej se nyni spousti zaroven s radiem a zmizel datum a sviti tam info o spotrebe (predtim svitil jen datum a hodiny)... poradte cim to je a jak udelat abych zapnul radio i kdyz mam vytazenej klicek - kamos ma to samy v passatu a funguje mu to... Jinak je to Sony CDX-GT300. Dik!
Fathead píše:Musíš spojit pevné napájení s přerušovaným. Já to našel podle schémata v manuálu autorádia a měl jsem barvy obou kabelů červené. Ten od zapalování je takovej víc tlustej, tak ho musíš píchnout do rádia napevno místo toho přerušovaného napájení a pak ti to pojede i při vypnutém klíčku.
to sem zkousel ale stejnak to nebeha... jiak uz vim jak je to s tim displejem... kdyz mam pusteny radio (rozhlas) tak se displej zapina a vypina s radiem a kdyz jedou mp3 tak je vypnutej... jinak jeste k tomu zapojeni - zkousel sem oba zapojit na to trvaly jako se to dela u aut ktery nemaj tu polohu klicku acc nebo jak je to a stejne to neslo...
Vie mi niekto pomoct?Mam neorigo radio, LG , a chcel by som aby mi ostal svietit datum pri zapatom radiu.
Pokusal som sa TID pomocou TECH II odparovat....co sa aj podarilo, ale potom mi nesiel pal. pc od Davida
Cize spätne sa to nakodovalo.
Dneska som skusal vycvaknut pin co je na napajanie anteny.....cerveno sivy....datum pekne ostal svietit, ale nesvietili mi tlacitka mult. volantu...a bojim sa ze by nedostavala ani antena stavu...zosilnovac anteny....Ako sa to da bezpecne doriesit?
Tak aby mi aj tlacitka svietili, a sla aj antena tak ako ma...z toho pinu na ISO ide iba jeden kablik na tej pozicii..neviem kde sa rozdeluje.....Treba to odcvaknut priamo na TID displeji?A ak ano...ktory presne to je pin?
Ako ste to riesili ostatny.....kopec ludi to tu riesilo...len sa neviem k tomu dako dopatrat.....
Sorry, ak to tu niekde je.....
Diky moc.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999