Stránka 1 z 1
Chlazeni motoru
Napsal: 07 úno 2016, 12:53
od wisastar
Zdravim. V kolone kdyz zacne voda lest na 90 a vic se mi rozsviti chladic s vetrackem. Ventilator nesepne. Koukal sem na pojistky a vse ok. Na chladici sem nenasel zadny spinac. Cim se vetrak spina? Popripade kde najdu relatko?
Z20let coupe rok 2000
Re: Chlazeni motoru
Napsal: 07 úno 2016, 14:31
od vasekpetr1
Ventilátor se spíná od teploty chladící vody díky čidlu, které najdeš někde na okruhu chlazení (já mám čidlo na tělese potrubí u alternátoru). To dává informaci o teplotě do ŘJ chlazení a na teploměr přístrojovky. ŘJ chlazení by měla být přístupná po demontáži předního nárazníku na straně řidiče u předního příčníku. Kontrola stavu
řídící jednotky chlazení a jejich konektorů, kontrola stavu ventilátorů a jejich konektorů, kontrola srážecích odporů na tělese ventilátorů, kontrola pojistek i v motorové části vozu. Zadej si do funkce
Hledat slovo "řídící jednotka chlazení" a máš co číst i se schématy.
Re: Chlazeni motoru
Napsal: 07 úno 2016, 15:47
od wisastar
Dik moc. Ja si rikal co to je za jednotku, kdyz nemam xenony. Opcom to asi neumi co? Nikde sem to v nem nenasel...
Re: Chlazeni motoru
Napsal: 07 úno 2016, 16:14
od vasekpetr1
Podle mě umí, ale musíš to najít dál v menu. Prober to s Alzafirem nebo s někým, kdo má diagnostiku. Seznam
zde.
Re: Chlazeni motoru
Napsal: 07 úno 2016, 18:39
od Alzafir
Jojo, i pouhý čínský opcom to umí
Jen nesmíš koukat jen na jednotku motoru, ale prolézt to do jednotky chlazení.
Když dáš autodetekci jednotky, tak se dostaneš do jednotky motoru. Když budeš zadávat postupně data k autu, model, rok....tak najdeš ostatní jednotky. To je jeden za způsobů, jak najít, co hledáš.
Re: Chlazeni motoru
Napsal: 08 úno 2016, 17:07
od wisastar
Tak chyby vycteny. Posledni je kvuli chciplymu motoru.
00021 - Pushing Blower Motor, Malfunction
Not present
00011 - Sucking Blower Motor, Malfunction
Not present
00013 - Sucking Blower Motor, Circuit Open
Not present
00017 - No Engine RPM Signal
Present