Stránka 1 z 1
Co to asi moze hucat...??
Napsal: 08 bře 2007, 19:24
od nada
Pani zdravim vas a tiez klobuk dolu pred vasimi skusenostami s astrickami...ja som tiez dost skuseny technik ale zatal iba teoretický...Rad ba som sa spytal na moju slecnu ....ono totiz ked idem napr na 4 ke a zacnem tomu trochu kurit...dostanem sa na otacjky cca3000 zacne cosi hucat akoby som mal deravy vyfuka potom ako prejdetieto atacky opet sa to zkludni ...je to vazne akoby bolo nejake tesnenie na vyfukovom potrubi derave...su tam nejake tesnenia tam v okloi motora a moze to byt tym zapricinene alebo je to nejaka chyba v motore?? dakujem rad sa priucim zatial dovidenia a opatrujte si slecny:)
Napsal: 08 bře 2007, 19:31
od pepca

zkus se nejdříve podívat na vlnovec,někdo at se dívá,druhý at ti přidává plyn,měl jsem ho též poškozený,nejvíce to bylo slyšet při prvních startech,to když to běželo na sytič,a pak v určitých otáčkách,vlnovec nebo tomu někdo říká husí krk,nemusí to být vidět,může to budit dojem že je v pořádku,ale až se přidá plyn,tak se ti ukáže že to za osazením podfukuje,občas také je vyfouklé těsnění pod sběrným potrubím,tam co je spojení sběráku a trubkou na výfuk,může toho být vícero,ale začni tímto,já tohle také řešil

Napsal: 08 bře 2007, 19:47
od nada
No jasna vec tak nasi to nebude najaky velky problem s motorom...inac ja mam podozrenie ze to bude to tesnenie na tom motorovom kolene lebo to tam vyzera dost take casom nakusnute....a zkorodovane...teda je to liatina cize ta az tak nekoroduje....ale aj tak niekto mi vravel ze sa to zvykne lamat ked sa to meni na tom kolene a to by nebolo dobre to urvat....a ten vlnovec je niekde pod autom asi....no presne neviem co tym myslis:)
Napsal: 08 bře 2007, 19:53
od pepca
nada píše:No jasna vec tak nasi to nebude najaky velky problem s motorom...inac ja mam podozrenie ze to bude to tesnenie na tom motorovom kolene lebo to tam vyzera dost take casom nakusnute....a zkorodovane...teda je to liatina cize ta az tak nekoroduje....ale aj tak niekto mi vravel ze sa to zvykne lamat ked sa to meni na tom kolene a to by nebolo dobre to urvat....a ten vlnovec je niekde pod autom asi....no presne neviem co tym myslis:)
ten vlnovec najdeš snadno,je dole pod motorem,zhruba u nápravy,máš zběrné výfukové potrubí,těsnění koleno a vede to k vlnovci,od vlnovce pak jde dál roura,ten vlnovec je pružná část potrubí,ten najdeš,neboj.

Napsal: 08 bře 2007, 19:58
od nada
no asi viem je to taka vecicka co vyzera ako z drotu upletena ...a ten ze by bol netesny...inac moze sa to tam zvarat ked je tam katalyzator??alebo sa moze znicit??lebo som mal nedavno hlavu pod autom a nasiel som tam aj jedno netesne miesto na spoji dvoch trubiek....snad nevyletim dovzduchu

Napsal: 08 bře 2007, 19:59
od pepca
Napsal: 08 bře 2007, 20:05
od pepca

tak vlnovec se nesvařuje,musí zůstat pružný,podfukuje většinou v tom osazení,žlábku,ten se musí měnit,stačí změřit délku,průměr trubky,těch vlnovců se dělá hodně druhů,délek,průměrů,není třeba kupovat origoš,mně tam také dávali nějaký levnější,plácnu jestli z felicie,favorita,nebo z čeho,to nevím,jen zařízli trubku a navařil tam vlnovec který nebyl tak drahý

ale zatím stejně nevíš,zda to bude on,může to dělat i těsnění pod tím potrubím zběrákem,to mám také měněné.

Napsal: 08 bře 2007, 20:18
od pepca
Napsal: 08 bře 2007, 21:12
od nada
no jasan strasne moc dakujem uz aj obrazky mam...som rad ze sa nasiel niekdo ochotny este raz diky moc...aj za tie obrazky snad to niekedy nejako oplatim....
ak set niekdo nieco mate nypiste rad sa ucim:)