Stránka 1 z 1
Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1
Napsal: 15 dub 2014, 17:00
od Vojta
Řešil někdo z Vás přestavbu astry zpět na M1 poté co jí kvůli DPH při koupi nechal upravit na N1 (mříž, odstranění pátého pásu a zaslepení oken v kufru)?
Známý koupil astru kombi s přestavou na N1 a chtěl by mříž odstranit a vrátit tam pátý pás aby mohl vozit pět lidí
Re: Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1
Napsal: 28 čer 2014, 10:53
od jp1
koupil jsem stejnou Astru - náklaďák

, jako nová v ČR, v TP 4 místa, v autě 5, 5 pasů, mříž už tam nebyla při koupy, jsou úplně zatmavený boční okna na kufru (to mi jediný vadí), pojistka vyšla i tak dobře, tak ani nevým jestli to budu řešit, zatím jsem se ptal na STK a tam mi poradily zeptat se na úředě, že každý to může dělat trošku jinak, nebo rovnou přes zastoupení Opla. Záleží kolik by to taky stálo........
Jak je na tom ten tvůj známý?
Re: Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1
Napsal: 29 čer 2014, 09:40
od Luboš X17DTL
Dělal jsem to na Fobii, ale bude to stejné. Bylo to v době, kdy legislativa pro odstranění přepážky vyžadovala úřední martýrium. Bylo nutno nechat v autorizovaném servisu odstranit přepážku (jako bych neuměl odšroubovat pár šroubků), nechat v servisu velký TP a oni ho s nějakým přiblblým papírem poslali na Metalex nechat zapsat odstranění přepážky (Metalex to tam montoval pro vestavbu N1). Po doručení TP z Metalexu na dobírku za 1.400 Kč jsem toto nechal zapsat na Dopravním odboru do systemu. Vrácení 5. místa neproběhlo, protože auto bylo vyrobeno 4 osoby. Prý je to nevratné, ale mi to stejně nevadí, Fobie stejně pět lidí neuveze
Dnes už není nutné běhat po úřadech, sundat přepážku je legální, ale zapsat páté sedadlo prý nelze. Legislativa vyžadovala pro N1 nevratné zničení kotevních úchytů, proto to nelze. Jestli to úpravci dělali, nebo ne, to je druhá věc.