Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1

Příspěvek od Vojta »

Řešil někdo z Vás přestavbu astry zpět na M1 poté co jí kvůli DPH při koupi nechal upravit na N1 (mříž, odstranění pátého pásu a zaslepení oken v kufru)?

Známý koupil astru kombi s přestavou na N1 a chtěl by mříž odstranit a vrátit tam pátý pás aby mohl vozit pět lidí
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Reklama
 

jp1
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2007, 09:45
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1

Příspěvek od jp1 »

koupil jsem stejnou Astru - náklaďák :-) , jako nová v ČR, v TP 4 místa, v autě 5, 5 pasů, mříž už tam nebyla při koupy, jsou úplně zatmavený boční okna na kufru (to mi jediný vadí), pojistka vyšla i tak dobře, tak ani nevým jestli to budu řešit, zatím jsem se ptal na STK a tam mi poradily zeptat se na úředě, že každý to může dělat trošku jinak, nebo rovnou přes zastoupení Opla. Záleží kolik by to taky stálo........
Jak je na tom ten tvůj známý?
Opel Astra G kombi 1,6i 16V 2007
Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: Vyndání mříže a přestavba zpět z N1 na M1

Příspěvek od Luboš X17DTL »

Dělal jsem to na Fobii, ale bude to stejné. Bylo to v době, kdy legislativa pro odstranění přepážky vyžadovala úřední martýrium. Bylo nutno nechat v autorizovaném servisu odstranit přepážku (jako bych neuměl odšroubovat pár šroubků), nechat v servisu velký TP a oni ho s nějakým přiblblým papírem poslali na Metalex nechat zapsat odstranění přepážky (Metalex to tam montoval pro vestavbu N1). Po doručení TP z Metalexu na dobírku za 1.400 Kč jsem toto nechal zapsat na Dopravním odboru do systemu. Vrácení 5. místa neproběhlo, protože auto bylo vyrobeno 4 osoby. Prý je to nevratné, ale mi to stejně nevadí, Fobie stejně pět lidí neuveze :D
Dnes už není nutné běhat po úřadech, sundat přepážku je legální, ale zapsat páté sedadlo prý nelze. Legislativa vyžadovala pro N1 nevratné zničení kotevních úchytů, proto to nelze. Jestli to úpravci dělali, nebo ne, to je druhá věc.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Odpovědět