Spatny ventil

Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

Ahoj ohľadom padania nafty som skúsil všeličo ale vždy chvíľkové efekty preto mám teraz ventil pred palivovym filtrom ale napadlo ma keď tak dlhú hadicu zacpem aj prstom tak spadne od tial nafta tak preto ma napadlo umiestniť spätný ventil tesne pred vstup nasavania z nádrže tým pádom nafta musí ostať v hadici až ku filtru čo poviete pred tým ako sa do toho dám či môžem mať pravdu ďakujem ;-)
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Reklama
 

matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Spatny ventil

Příspěvek od matozippi »

skusil vsetko znamena ze si menil tesnenia pod vstrekmi a nepomaha?
mas niekde priesvitnu hadicku a vidis v nej ze ti to nabera vzduch?
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

matozippi píše:skusil vsetko znamena ze si menil tesnenia pod vstrekmi a nepomaha?
mas niekde priesvitnu hadicku a vidis v nej ze ti to nabera vzduch?
Ahoj ano su vymenene tesnenia pod vstrekami a nepomaha mam to auto rok tak uz som poskusal asi vsetko ale mam pocit ze to ide z nadrze tie bublinky tak rozmyslam ze by som dal ten ventil tesne pred vystup z nadrze http://www.youtube.com/watch?v=CnyVtqbRbtI
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Spatny ventil

Příspěvek od matozippi »

startuje ti to zle len ked je zima, alebo aj ked je teplo? od akej teploty to zle startuje?
kolko musi auto stat aby si zle startoval?
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

matozippi píše:startuje ti to zle len ked je zima, alebo aj ked je teplo? od akej teploty to zle startuje?
kolko musi auto stat aby si zle startoval?
startuje to stale tak isto ako som auto kupil ci je leto ci zima ci 0 stupnov alebo 20 stupnov ked to neham tych 8-12 hod tak potom to zle startuje troska ma vpliv sami zda ked je natankovane nad pol nadrze bateria je uplne nova Varta silver podotykam :cry:
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Spatny ventil

Příspěvek od matozippi »

necituj posledne prispevky, je to proti pravidlam fora..
bezne miesta kde to chyta vzduch: tesnenie pod vstrekmi, prepadove hadicky (ked kupis nekvalitne, zostarnu za par tyzdnov) spojky na paliv. okolo palovoveho filtra, samotne teleso filtra, tesnenie na nom, vypustny srob, pripadne - ked si silno utiahnuty filter, moze aj tam tahat vzduch...
najlepsie namontovat kde tu priesvitne hadicky pozerat kde to chyta vzduch
ak namontujes spatny ventil, branis cerpadlu v chode - nema to rado, inak by to tam od vyroby dali
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

myslim ze pri vyrobe este nevedeli ze bude padat nafta lebo pri tomto motore je tento problem hotova katastrofa mne idu bublinky z nadrze ale kde to moze chytat to ja ani za pana neviem tie spojky dole vypadaju dobre pri nadrzi aj vsetko vizuealne no to je mozno pravda ze ho to zatazuje ale mam byt radsej bez auta poviem pravdu strasne hrozne vyriesene keby som vedel vzivote si tento motor nekupum ale radsej 1.6 benzin mam vymene prepadove hadicky tesnenie na vstrekoch palivovy filter novy ten obal a co este stale mozem kupvat a problem stale uz ma to vazne nebavi :(
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Spatny ventil

Příspěvek od jerry mouse »

Skús to napojiť na priamo z bandasky, tym odstaviš nadrž ako aj komplet potrubie, bublinky by mali zmiznuť ak nie tak potom budeme hľadať dalej! Prepadové hadičky od vstrekov máš origo opel alebo niečo no name? :? Nezufaj a nepreklinaj tento motor, on za to nemôže ale skô nejaka banalna chyba v systeme ktoru si asi prehliadol, bud rád že nemáš skurvenu 1,6 v benzine to by si potom kvákal úplne inač! :lol: :lol: :lol:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

Vidis to ma nenapadlo skusim to hned zajtra myslime to teda spravne ze mam odpojit vstup do filtra a tam (napojit) tu bandasku ano?Mas pravdu bol som v opli a povedaly mi 40 e meter tak som kupil u nas v Moto obchode za 4e jeden meter ale su aj pletene zvnutra co myslis ze su nedostatocne?A dakujem za pomoc 8)
Velmi nerad nadavam na toto auto bolo to asi aj prvy krat tu ale niekedy ma clovek uz toho dost vsak to ze banalna chyba a nie kedy na nu clovek nepride aj rok :D
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Spatny ventil

Příspěvek od jerry mouse »

Ja viem že ta hadička stoji á 40,é za 1meter ale ked najviac odchadzaju prvé tie male kúsky čo sa nastrkavaju na samotne prepady vstrekov, potom ti bude hadam stačiť možno aj polmetra za polovičnu cenu ale taktiež netreba zabudať na pripadnú 20percentnu zľavu na vozidla staršie ako 10r čo by mál davať opel automaticky, ale ralita je upne iná, ked to nevieš tak máš velke H...! :lol: Moje auto ma iba 10r a ešte mám pôvodné hadičky aj ked niektoré sú už trochu chrobačne ale aj napriek tak tomu to štartuje na brknutie! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Spatny ventil

Příspěvek od matozippi »

takze idu bublinky z nadrze do filtra? a idu stale, alebo len pri starte? a motoru to pri chode nevadi?
v tom pripade musis hladat nieco medzi fitrom a nadrzou, ine ti neostava
spatny ventil tam mozes dat, na skusku ci to pomoze

ja som si dlho myslel ze mi tiez pada nafta, mal som (v podstate aj mam) problem so startom ked je zima... nakoniec som zistil ze mam nahovno nastavene cerpadlo
ak oklamem riadiacku a "poviem" jej ze je o 15stupnov menej, auto nastartuje hned - pridani cez prepinac odpor do serie k snimacu teploty na termostate
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Alzafir »

Fulo3 píše:...tie spojky dole vypadaju dobre pri nadrzi aj vsetko vizuealne ...
Ale to je dost málo, vizuálně, vizuálně vypadá i těsnění pod vstřiky dobře. Vizuálně špatně znamená, že z toho spoje poteče nafta, ale když by se to tudy mělo přivzdušňovat, nepoznáš to. Těsnící kroužky bych preventivně vyměnil, navíc než měnit těsnění pod vstřiky, tak je to podstatně levnější i rychlejší.
A jedna ze zrad, co tu ještě přímo nebyla jmenovaná, to je konektor výhřevu filtru.
Padání nafty je klasika u těchto motorů, na fóru, a nejen tady, je toho spoustu, pořád se to opakuje, opakuje, opakuje.....

EDIT: pro zajímavost, jakou barvu má palivový filtr? Naftovou?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

Viem ze nikde nebude nic tiect okom to nebude urcite vidno len som myslel ze vizualne je vsetko pozapajane a ako som sa docital este sa nikto nestretol ze by to boly tie spojky (tesenia).Urcite som si vsimol ze auto startuje v podstate na brnk ked je aspon 3/4 nadrze ako je pod polovicu tak uz to vzdy po odstati cca 12 hod musi prezuvat aspon 10 sek a to nie kedy nenastartujem na prvy krat.Skusim kupit nove prepadove hadicky este raz a kupim aj tecka aj ked tie povodne su urcite v poriadku aspon ked som zadrzal 2 strany a do jednej fukol tak to drzalo ale idem kupit aj tie nove radsej :D a este jedna otazka ako vidite na tom videu tu hadicu priesvitnu tak to je OUT z filtra k cerpadlu a otazka znie keby mi to bralo vzduch od vstrekov alebo prepadov bol by tam vidno vzduch v tej hadicke lebo ked pridem aj po 2 dnoch tak je stale zaliata.Lebo mne sa zda ze to bere vzduch vo filtry alebo z nadrze ved bublinky idu od tial najlepsie je zistit asi vybrat cely filter a nejako ho napumpovat ci to tesni nie kde som to cital a ked potom nie tak ist dalej do nadrze ci? :cry: A barvu ako myslis ako je spinavy?mam ho tam teraz uz asi tak 10 000 km je tam idem ho menit do tyzdna tak to potom odfotim to bude najlepsie :wink:
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Spatny ventil

Příspěvek od jerry mouse »

Alzafir píše: Vizuálně špatně znamená, že z toho spoje poteče nafta, ale když by se to tudy mělo přivzdušňovat, nepoznáš to. Těsnící kroužky bych preventivně vyměnil, navíc než měnit těsnění pod vstřiky, tak je to podstatně levnější i rychlejší.
A jedna ze zrad, co tu ještě přímo nebyla jmenovaná, to je konektor výhřevu filtru.
Padání nafty je klasika u těchto motorů, na fóru, a nejen tady, je toho spoustu, pořád se to opakuje, opakuje, opakuje.....
Presne tak ako piše žirafak, v systeme nieje tlak ako v benzinovom systeme kde je čerpadlo v nadrži, ale podtlak lebo čerpadlo je úplne vpredu čim vizuálne nedochadza k uniku paliva v dopravnom potrubi ale práve naopak dochadza k prisavaniu vzduchu do systemu, čo vizuálne nie je možne ani zistiť. Aleši myslel si vymenu O-kružkov na vstupe a vystupe z palivoveho filtra, to by tam určite aj davalo zmysel! 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
matozippi
Příspěvky: 472
Registrován: 12 zář 2009, 19:48
Bydliště: Nitra

Re: Spatny ventil

Příspěvek od matozippi »

Fulo3 píše:priesvitnu tak to je OUT z filtra k cerpadlu a otazka znie keby mi to bralo vzduch od vstrekov alebo prepadov bol by tam vidno vzduch v tej hadicke lebo ked pridem aj po 2 dnoch tak je stale zaliata :wink:
ak sa nemylim tak palivo ide z nadrze cez filter do cerpadla, cerpadlo ma dva vystupy: 1. vstreky 2. navrat do nadrze... vacsina nafty ktora prechadza cerpadlom ide spat do nadrze
potom je prepad na vstrekoch, ten je privedeny na vstup do cerpadla - to je najvacsia nevyhoda tejto konstrukcie lebo ak to chyta vzduch na prepadoch, tak sa tym zavzdusnuje cerpadlo
preto musi byt cely system od nadrze po cerpadlo vratane vstrekov a prepadov 100% tesny, inak cerpadlo nasava vzduch a blbne
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Odpovědět