Zběžně jsem to v noci prošel, to skoro vypadá, jako by to čerpadlo žilo vlastním životem
Jestli to dnes zvládnu, porochtám se v tom, snad najdu spouštěcí impuls, proč to dává těch 250 mg/strk.
Tak jsem to prošel, naprosto netuším, na základě čeho vyskočí vstřikovaná nafta na 250mg/strk. Děje se to nahodile, nevím, jaký to má spouštěcí mechanismus.
Porovnání pedálu a vstřikovaného paliva taky sedí, až na ty 250kové úlety.
Co nesedí, to je , jak už jsem psal, průtok váhy a napětí na váze vzduchu. Že by byl takový rozptyl převodníku v jednotce??, to se mi nezdá, to by bylo asi stejné i u tlaku v sání. Tam ale hodnota tlaku a jemu odpovídající napětí je v souladu. Totéž platí u % sešlápnutí plynového pedálu a napětí na obou snímačích.
Ještě k váze, z váhy leze napětí, jednotka na základě toho vypočte odpovídající průtok. Jenže tyto průběhy jsou odlišné. Tady bych viděl možná nějaký přechodový odpor??, na konektoru váhy nebo tytéž piny na konektoru jednotky.
Co ještě nesedí tak úplně, a tady to je jak pro MAP a MAF společné, pro konkrétní hodnotu je rozptyl až 0,2V, a to je u obou snímačů stejný úlet v daném čase. To by nasvědčovalo nestabilitě napájení, možná 5V větev?? Chtělo by to zavěsit na tuto větev voltmetr, s měřením na 2 desetinná místa....pojezdit....
Zkusil bych důslednou očistu konektorů MAF, MAP, jednotky motoru i čerpadla. A zemnící body!!
Jinak vcelku záhada
