Mal som problem , pokial bol motor studeny alebo bola vonku zima 12 C a menej RJ motora vyhodnotila ze bude zhavit tak auto startuje bez problemov.
Ale ako nahle sa motor zohrial , a niekde som postal napr 2 hod. a znovu skusal nastartovat zhavenie sa nespustilo, tocil aj 15 sec. kym nastartoval.
Alebo aj ked je vonku napr.25 C a motor studeny, nezhavi a tiez mu to trva kym nastartuje.
Skusal som to riesit vypinacom na prerusenie kabla od cidla teploty aby ho RJ vyhodnotila ako vadne a tym padom aj nazhavila. KRAVINA
Hladal som a konecne som zohnal elektroniku na vyriesenie tohoto problemu, uz ju mam aj namontovanu.
Funguje to vyborne aspon zatial.
Po rozsvieteni kontroliek pred startom posle do RJ pridana elektronika na 7 sec hodnoty z vysim odporom (konkretne o 600 ohmov, a po prejdeni 7 sec sa odpor = 0 cize povodny odpor cidla )
RJ vyhodnoti ze je zima a pekne nazhavi a auto krasne nastartuje.
Dlhe starty za tepla . VYRIESENE
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
- Reklama
Re: Dlhe starty za tepla . VYRIESENE
Jestli to chápu dobře, jde jen o oblbnutí hodnoty z čidla teploty chladící kapaliny?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- marko100le
- Příspěvky: 337
- Registrován: 07 čer 2009, 08:27
- Bydliště: ruzomberok
Re: Dlhe starty za tepla . VYRIESENE
Ano, oklame to na 7 sec. RJ len pre startovanim.
A potom funguje vsetko ako ma ako keby tam ta elektronika ani nebola.
ani ziadne chybove hlasenia a aj teplomer chladiacej na pristrojovke ukazuje tak isto ako predtym.
A potom funguje vsetko ako ma ako keby tam ta elektronika ani nebola.
ani ziadne chybove hlasenia a aj teplomer chladiacej na pristrojovke ukazuje tak isto ako predtym.
Re: Dlhe starty za tepla . VYRIESENE
Tak to je jasné, teď už se jen podívám, jakou teplotu těch 600ohmů navíc určuje 

Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor