P1105 je klasika ve vlhkém počasí, obvykle se objevuje začátkem jara a na podzim.
Zkontroluj hodnoty barometru a MAPu na stojícím motoru, neměl by být rozdíl víc než -+2kPa. větší rozdíl by nasvědčoval odcházejícímu MAPu.
Zatím mi vždy stačilo vyčistit MAP.
Ta druhá chyba je spíš typická pro benzíňáky, jinak podle seznamu chyba v jednotce, reference 5V?
No ale jestli je to chyba ve větvi 5V, pak to rozhodí i napájení čidel, váhy...Co těch 5V, měřil jsi je, kde jsou a kde ne?
EDIT:
P1620 rozlišuje 3 podchyby ,vždy je to chyba v referenci 5V: 1-MAP
2-váha vzduchu
3- pedál plynu
Podle P1105 by to mohlo být u MAPu ( 5V je na drátuWHBK pin 3), ale zase to lomítko s (02) by nasvědčovalo váze
No změř a uvidíš
