Zakládám nové téma protože tento problém se tu řešil jen na 1.7dti.
Kolega za mnou přijel,že je v nádobce bílá zpěněná emulze a auto přestalo topit a občas se přehřívá. Emulze zaslepila chladič,tudíž se ucpal chlad. okruh. Sundal jsem hlavu motoru a doufal,že bude prasklé těsnění pod palicí. Na těsnění nebylo vidět nic co by tomu nasvědčovalo a na hlavě žádná viditelná prasklina (teď je na tlakové zkoušce a přebroušení) Těsnění u vstřiků u motoru 2.0DTi si myslím,že je bezpředmětné měnit,protože by se u tohoto typu dostával olej do spalovacího prostoru a ne do vody. Pokud se neprokáže prasklina hlavy na tlakové zkoušce,tak mě napadá výměník tepla pod oil. filtrem. Máte prosím někdo zkušenosti s tímto motorem a unikem oleje do vody? Nebo že by se někdo dokonce setkal s prasklý kanálkem na bloku motoru??
2.0 DTi 16V olej ve vodě
- Reklama