Ahoj, rád bych se zeptal na nějaké věci ohledně tohoto motoru.
Zafiru jsem koupil v létě, chvilku po koupi vyřešil problém s podtlakem a EGR ventilem (za což děkuji členům tady z fóra).
Pak se mi objevil problém s prosakující palivovou trubkou mezi čerpadlem a druhým válcem - prosakovala v sedle na čerpadle. vždy na chvíli pomohlo jí povolit a znovu přitahnout.
No po sehnání jiných trubek výměna a byl klid. Tedy až do včerejška. Praskla trubka k prvnímu válci - nahoře těsně před vstřikem - naštěstí mi to zaletovali mosazí, tak jsem domů dojel.
Napadá Vás, čím by to mohlo být způsobené? Přijde mi divné, že by to takto odcházelo.
Když jsem auto kupoval, mělo najeto poctivých 170000km, servisováno v Opelu.
Před prodejem bylo měněno čerpadlo (mimo autorizovaný servis).
Napadá mě že by mělo moc vysoký plnicí tlak? Nebo špatné vstřiky?
Ještě jedna věc, která s tím možná souvisí - když jedu víc naložen - 2 a více lidí v autě), stává se téměř pravidelně že při zrychlování auto kolem 1800 - 2200 otáček začne rezonovat - přirovnal bych to zvuku uvnitř startujícího letadla, když začnou táhnout motory. Stačí trochu ubrat plyn a je po zvuku.
Jinak jezdí normálně, žádné problémy nejsou.
Poradíte?
Díky, HonzaS
Problémy s 2,2DTi
Problémy s 2,2DTi
Zafira 2,2DTi, 2002, Y22DTR
- Reklama
Re: Problémy s 2,2DTi
Kolem těch trubek, to Ti neporadím, ale jestli to nesouvisí s tou rezonancí? Kde to je , z motoru? Ona taky docela pěkně dokáže drnčet řadící páka.
Trochu to zkus přiblížit.
Trochu to zkus přiblížit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Problémy s 2,2DTi
Jde to od motoru a řadicí páka to nebude - jak říkám, je to jako když startuje letadlo, když jde na vzlet, dá plný plyn a motory by chtěli dopředu ale brzdí je zbytek - stačí malinko ubrat a je po zvuku. A dělá tím víc, čím víc je auto zatížené. V jednom to neudělá skoro vůbec, nebo jen chvilinku, ve více lidech vždy v těch otáčkách 1800-2200. To podle mě začne zabírat turbo, nebo se pletu?
Díky, HonzaS
Díky, HonzaS
Zafira 2,2DTi, 2002, Y22DTR
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s 2,2DTi
muzeš mít někde díru v hadici nebo v intercoleru a nebo muze pištit turbo
ale to uz je otom aby ti někdo šlapl na plyn a ty poslouchal odkud to jde.

ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí