
Velikost palivového filtru,problém s těsností.
Velikost palivového filtru,problém s těsností.
Ahoj všem,měnil jsem palivový filtr už třikrát a vždy jsem si koupil filtr BOSCH N9656,ale tentokrát jsem si koupil-byl mi doporučen filtr KNECHT KX 78 D.Když jsem minule měnil BOSCH tak jsem ho vložil dovnitř na tu pružinu a zůstal trochu vysunutý nad okraj a pří stlačení krásně šel zatlačit dolů a pružil,protože měl po stranách trochu místa a když jsem ho pustil-tak se zas vrátil kousek nad okraj,takže jsem ho potom víkem fitru zatlačil dolů utáhl šroub a hotovo.Teď když jsem tam dával ten filtr KNECHT KX 78 D tak už při vkládání na pružinu tam šel dost na těsno-PO STRANÁCH NEBYL ANI KOUSEK MÍSTA a když jsem ho tam zatlačil-tak tam už zůstal zatlačenej v úrovni okraje a pružina už ho nedokázala vytlačit nad okraj toho pouzdra,když jsem se ho snažil výtáhnout tak to šlo strašně těžko.Tak nevím jestli to tak má být,že je tam takhle natlačenej na těsno a bez kousku místa po stranách,takže po zatlačení dolů zůstane v úrovni okraje toho pozdra a pružina ho nedokáže vytlačit zpět ani kousek nad okraj pouzdra,nebo jestli tam má být kolem aspoň kousek místa jak to bylo u toho původního BOSCHE A PRUŽINA MÁ VYTLAČIT FILTR ALESPOŇ KOUSEK NAD OKRAJ TOHO POUZDRA.Předem vám všem děkuji za vaše rady a názory 

- Reklama
Re: Velikost palivového filtru,problém s těsností.
No já tam pružinu ne vlastní vinou už nemám
, takže rozdíl nezjistím. Určitě to ale jezdí i bez ní
, jen nevím, jestli to nemá vliv na zavzdušňování, ale to asi ne
Jinak jestli má někdo jiné názory, sem s nimi!!



Jinak jestli má někdo jiné názory, sem s nimi!!

Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor