Dalším a to větším problémem je stále probliblikávající a rozsvěcující se kontrolka elektr. motoru,která cca do 2000 otáček začne svítit a až po přidání plynu nad 2000 otáček zhasne.V těchto otáčkách celkem drží výkon,ale jakmile se auto dostane nad 4500 otáček,motor úplně ztratí výkon a rázem se z něj stává ohromný lenoch a v tom případě pátý rychlostní stupeň nepřipadá vůbec v úvahu



Diagnostika ukázala: Agr ventil a dvě nějaké podchyby s výfuk. plyny.
Agr ventil jsme nechali vyčistit,chyba stále trvá.Již tady zmiňovanou váhu vzduchu diagnostika vůbec neukázala.
Takže teď vůbec nevíme co s tím dělat????



Ještě se nám zdá,že turbo spíná déle než by mělo cca 2700ot.
Pokud by jste někdo věděli co stím prosím poraďte,za každou odpověď moc děkuju!!!
