Rezonátor x orig. střed x sport. zad. díl
Napsal: 10 črc 2009, 09:49
Zdravím,
když sem dával nový laděný koncový tlumič, rovnou jsem koupil nový střed a nechal dát nový vlnovec.
Teď mám problém s tím, že má auto kovový "cinkavo bzučivý" zvuk.
Více lidí se shodlo na tom, že je tam ten vlnovec špatně, je prohnutý a proto ten zvuk.
Takže koupit nový a znovu pod auto a řezat.
Pohrávám si s myšlenkou, co by to udělalo se zvukem, když bych rovnou místo katalyzátoru dal rezonátor.
Takže sestava rezonátor, origo střed, a laděný koncový díl.
nejde mi o výkon ani o emise.
Mohlo by to být zajímavé. Ale zase nechci aby to řvalo přehnaně. Trošku ostřejší zvuk by mi ale nevadil.
Je mi jasný, že bych dosáhl takového efektu, když bych vyhodil střed. Jenže za ten už sem vykrvácel, a je tam napasóvaný s tím zadním dílem. Do toho už sahat nechci.
Takže jakej by to mohlo mít zvuk a jak by to jako celek mohlo fungovat?
Díky za názory.
když sem dával nový laděný koncový tlumič, rovnou jsem koupil nový střed a nechal dát nový vlnovec.
Teď mám problém s tím, že má auto kovový "cinkavo bzučivý" zvuk.
Více lidí se shodlo na tom, že je tam ten vlnovec špatně, je prohnutý a proto ten zvuk.
Takže koupit nový a znovu pod auto a řezat.
Pohrávám si s myšlenkou, co by to udělalo se zvukem, když bych rovnou místo katalyzátoru dal rezonátor.
Takže sestava rezonátor, origo střed, a laděný koncový díl.
nejde mi o výkon ani o emise.
Mohlo by to být zajímavé. Ale zase nechci aby to řvalo přehnaně. Trošku ostřejší zvuk by mi ale nevadil.
Je mi jasný, že bych dosáhl takového efektu, když bych vyhodil střed. Jenže za ten už sem vykrvácel, a je tam napasóvaný s tím zadním dílem. Do toho už sahat nechci.
Takže jakej by to mohlo mít zvuk a jak by to jako celek mohlo fungovat?
Díky za názory.