rozdíl bloku předních brzd
Napsal: 26 lis 2008, 21:38
Zdarvím všechny.
Byl jsem na technické prohlídce s mojí astrou G rv01 1,6 16V. Auto má najeto 71tis km a je jak nové. Dost mě překvapilo že neprošlo. Důvod je poměrně závažný a to že rozdíl v brzdné síle předních kol je 42%. Pravé kolo brzdí míň. Pokud lehce přibržďuji, nebo na to dupnu a zaflekuju a pustím volant, auto jede pořád rovně a volant ani necukne. Rozložení brzd na zadku je téměř souměrné. Proto jsem se podíval na přední kotouče a destičky. Ty byly jak nové, čepy po kterých se pohybuje třmen taktéž a po odejmutí třmenu z kola a sundání destiček se větší silou dalo pohybovat s pístem. Pro jistotu jsem to promazal vazelínou odolnou proti vysokým teplotám, opiloval trochu rzi na místě kde je ten čudlík z destičky, aby bylo snadno poznat jak je opotřebovaná, tam se to dotýkalo třmenu a tam jsem to taky namazal a vydal se do servisu zadarmo otestovat. Test dopadl stejně. Mechanik co to měřil mi toho moc neřekl, ani odvzdušnení by prý nepomohlo. Jelikož to bylo zadarmo, tak se se mnou moc nevybavoval a šel dělat na jiném autě. Ještě zkusím odvzdušnit,ale asi to nepomůže. Nevíte někdo v čem by mohla být závada? Kapalina neubývá a na brždění to není poznat. Jen ty měřáky to odhalili
Byl jsem na technické prohlídce s mojí astrou G rv01 1,6 16V. Auto má najeto 71tis km a je jak nové. Dost mě překvapilo že neprošlo. Důvod je poměrně závažný a to že rozdíl v brzdné síle předních kol je 42%. Pravé kolo brzdí míň. Pokud lehce přibržďuji, nebo na to dupnu a zaflekuju a pustím volant, auto jede pořád rovně a volant ani necukne. Rozložení brzd na zadku je téměř souměrné. Proto jsem se podíval na přední kotouče a destičky. Ty byly jak nové, čepy po kterých se pohybuje třmen taktéž a po odejmutí třmenu z kola a sundání destiček se větší silou dalo pohybovat s pístem. Pro jistotu jsem to promazal vazelínou odolnou proti vysokým teplotám, opiloval trochu rzi na místě kde je ten čudlík z destičky, aby bylo snadno poznat jak je opotřebovaná, tam se to dotýkalo třmenu a tam jsem to taky namazal a vydal se do servisu zadarmo otestovat. Test dopadl stejně. Mechanik co to měřil mi toho moc neřekl, ani odvzdušnení by prý nepomohlo. Jelikož to bylo zadarmo, tak se se mnou moc nevybavoval a šel dělat na jiném autě. Ještě zkusím odvzdušnit,ale asi to nepomůže. Nevíte někdo v čem by mohla být závada? Kapalina neubývá a na brždění to není poznat. Jen ty měřáky to odhalili
