Trochu z opačného soudku: Proč už by sis Astru nekoupil?

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski »

Najeto po výměně cca 3000 km, a něco s oleje ubylo. Ale takovou rychlostí dřív stihnu výměnu, než bych něco dolil. Plánuji měnit po 10 000km.
Ještě něco mne zlobí. Sedačka řidiče. Asi v ní jezdil pořádný kus němčoura a je trochu sesezená. Ale jinak jsem nadmíru spokojený. :wink:
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100
Reklama
 

Uživatelský avatar
james11
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2006, 15:35
Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james11 »

gErda píše:no cela ta ryska je cca 1 l , myslim ta merici cast samozrejme ;)
hmmm takže půl litru za 11.000km? i tak dobré ne? :)
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda »

kolik mas najeto ze menis po 10 ?
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

já ted budu měnit po 18 tis km :oops: vím škaredé ode mne že se tak starám o motůrek..ale když nebyl čas..a jezdit se muselo...jinak jsem nic nedoléval..a je to lehce mezi ryskami! PS: zítra měním :wink:
jinak chyby co mě fakt štvou byly a už nejsou: Zamlžování oken(klapka se mi rozjela že funguje!?!??!?!), dále chyby které jsou furt!! vrzání oken v létě...a sedačky u řidiče grrr, a zhoupnutí otáček při zapnutí nějakého spotřebiče...!!
Jinak vše super..nemohu si vynachválit!!!!!!hlavně tichý chod motoru!! :!:
Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar »

Vrzající podvozek už při teplotě kolem O stupňů.To mi nedělal ani favorit.JInak spotřebe oleje a občas svítící porucha chlazení i když podle diagnostiky vše OK.Taky nemoc zvaná EGR.A to cukání. to je hrůza.V práci máme jednotkovou octávku 1.6- jednu z prvních najeto 240 tis. a ani necukne.A vrzající sedačky - to je klasa.Zadní díl výfuky by mohl vydržet trošku víc.
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky
Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Lomikar píše: ... V práci máme jednotkovou octávku 1.6- jednu z prvních najeto 240 tis. a ani necukne...
Jj já sem chvilku jezdil o octávkou, která měla najeto 260 tis., nafťák a jak nová. Jenom po bouračce na předek se trochu rozhodilo řazení a zle šla trojka.

PS: Kolik tu má kdo najeto nejvíc a auto pořád funguje?
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

Souhlasím s Lomikarem, to škubání a cukání je strašné, zadní stahovačky poháněné elektrikou stojí taky za prd. Čidla airbagů pod sedačkou, člověk aby se bál posunout sedačku, interiér, zvlášť potahy sedaček, nevím z čeho jsou, ale připadá mi, jako by přitahovali bordel a prach ze širokého okolí, a v poslední řadě mi vadí 16v motor a jeho jízdní vlastnosti ve městě a geniálně vymyšlená olejová vložka...Zlatý Kadett
Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót »

Tolik málo věcí vám na astř vadí?Mě třeba vadí přístup k topení,nízká citlivost plováku v nádrži.Ráz mě ukazuje čtvrtku nadrže zaparkuju někde nahlý na bok a blikám,připadá mě to jako u Š120 hore kopcem plná a skopca prázdná.Zadní lemy u geček je hrůza,taky me sere zapínání světel u fiatu a seatu když si necháš zaple potkávací a vitahneš klíč tak zhasnou světla neřešís nějaké relé atd...... těch věcí je moc
Uživatelský avatar
KLF
Příspěvky: 477
Registrován: 29 čer 2006, 15:52
Bydliště: PRAHA 7

(Ne) spokojenost

Příspěvek od KLF »

Tak já bych si postěžoval jen na tu žravost oleje. Dolévám tak cca 2 litrovky za rok (ročně najedu tak 17tkm). Jinak pouzdro na brýle z Corsy mi všichni kamarádi závidí :wink: , zadní kapsy na předních sedadlech nepostrádám (jezdím dle navigace a případnou mapu mám vepředu ve schránce), průvlak na lyže mám, vyhřívání sedaček nemám a nepotřebuji. Jednu věc bych chtěl a to zapojit i druhou mlhovku, ale to je problém spousty aut. Ale jsou to samé blbosti a s autem jsem spokojen. Ve štychu mě za čtyři a třičtvrtě roku nechalo jen jednou (za jízdy mi odešel diodový můstek v altíku). Kéž by všechna autíčka byla tak spolehlivá (teď se mnou asi ti, co pracují v autoservisech, souhlasit nebudou, že?).
KLF
Astra G Caravan X16 XEL (100 edition)
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám »

Jak už psal o něco výše Gallo - 16V motor ve městě je nanic, interiér to samé.. Dále mi vadí malá citlivost brzd na jízdu po městě, kousající se zadní brzdové desky, nepřesné řazení, ztuha jdoucí pedály oproti jiným osobákům, u sedanu držáky víka kufru, které se při zavírání docela fest zasouvají dovnitř a zmenšují prostor kufru. Taky by to chtělo nastavitelný cyklovač stěračů v základní výbavě. Vysoká hlučnost od kol (motor je odhlučněn dobře), stará známá klapka vnitřní cirkulace a žravost oleje.
Ale co mě štve nejvíc je vidina toho, že kdykoliv se auto může úplně zastavit (zvláště v zahraničí to je supr) - viz.diodový můstek alternátoru.
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim »

fakt Vám to žere tolik oleje u x16xel? já dnes měnil a po ujetí 18tis km jsem nedoléval ani jednou a olej mezi ryskami!!není to přesně v půlce ale je to stále v normě! leju tam normálně 10/40w jak udává výrobce! jestli tam někdo lejete plnou syntetiku tak se pak nedivím... :roll:
Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám »

rychlyradim píše:fakt Vám to žere tolik oleje u x16xel? já dnes měnil a po ujetí 18tis km jsem nedoléval ani jednou a olej mezi ryskami!!není to přesně v půlce ale je to stále v normě! leju tam normálně 10/40w jak udává výrobce! jestli tam někdo lejete plnou syntetiku tak se pak nedivím... :roll:
2 litry na 15 tis.km. Když to dobře vyjde, tak v půlce doleju litr a při výměně jsem tak akorát přesně na suchu. 10/W40.
Uživatelský avatar
Roubik
Příspěvky: 464
Registrován: 28 kvě 2007, 16:30
Bydliště: Louny

Příspěvek od Roubik »

Muj zápor je jediný a to ECO TEC. chtělo by to výkonější motory.

Jo a málem bych zapoměl na hidroštely ale to je u všech opliku a ne jenom u G-čka.
Hopla hopla hopla koupil jsem si OPLA Astra G 1.8 85kw Sport
Moje ASTRA
Uživatelský avatar
Noxx
Příspěvky: 61
Registrován: 16 pro 2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Noxx »

Ještě jedna věc. Při rozjezdu na jedničku se motor začne rozjíždět jakoby nadvakrát. Nejdřív chytí dech, pak jako by spadnuly otáčky a pak se teprve pořádně rozjede a je možné dát dvojku. Jde to trochu eliminovat tak, že se hned od začátku přidá více (spíš hooodně více) plynu.
Myslím si, ale že by se moderní motor měl rozjet v podstatě jenom na spojku bez plynu. Aspoň tak se mě to jevilo třeba u fábky 1,4MPI, o dieslech ani nemluvím, ale tam to je krouťákem.

Dělá vám to taky?
Astra 1.4 16V, r.v. 2006
Uživatelský avatar
Gallo
Příspěvky: 1551
Registrován: 08 zář 2006, 22:08
Bydliště: Troppau

Příspěvek od Gallo »

Noxx píše:Ještě jedna věc. Při rozjezdu na jedničku se motor začne rozjíždět jakoby nadvakrát. Nejdřív chytí dech, pak jako by spadnuly otáčky a pak se teprve pořádně rozjede a je možné dát dvojku. Jde to trochu eliminovat tak, že se hned od začátku přidá více (spíš hooodně více) plynu.
Myslím si, ale že by se moderní motor měl rozjet v podstatě jenom na spojku bez plynu. Aspoň tak se mě to jevilo třeba u fábky 1,4MPI, o dieslech ani nemluvím, ale tam to je krouťákem.

Dělá vám to taky?
Dělá a pěkně mě to štve...!!!! Řeším to jako ty, po nastartování prošlápnu plynový pedál..
Odpovědět