Stránka 4 z 4
Re: píská servo
Napsal: 19 led 2010, 18:30
od denny
To byla odpověď pro Bundelese na jeho odkaz od FEBI.Je to správný olej do serva,který je přímou náhradou GM 19 40 715.

Re: píská servo
Napsal: 17 dub 2011, 10:17
od maccek
Caues.. Chtel jsem se zeptat.. V jakém intervalu se má měnit olej v servu? Mám tam asi ješte orig..tzn 10 let..ale zatim nic nesleduji..
Re: píská servo
Napsal: 17 dub 2011, 12:17
od tenor
Pokial viem tak olej v serve sa nemení,iba kontroluje jeho hladina podla víčka ..musí ho tam byť preoste dost a viac nerieš .. Pokial je málo tak treba doliať origo GM olej do serva ktorý kúpiš v Opli.
Re: píská servo
Napsal: 25 dub 2011, 09:06
od david1983
Ahoj,
tak jsem si to pročetl a nejak stale nevim.
Mam astru G a před 4-mi dny jsme nechal vymenit olej do serva, jelikož mi tam praskla ta hydraulická hadicen a skoro cely olej ze serva vytekl.
Ale te dmi začalo pískat, servo když otačím nebo NEOTAČÍM volantem, proste ho počád slysším.
čím to může byt?
auto mam cca 6-7 měsíců a problém nebo s pískaním jsem problém neměl.
Koukal jsem, že servo oleje je tam dost,právě se bojím, že mechanik tam nalil víc něž měl dle rysek.
Nikde nic nekape.
díky za odpovědi
Re: píská servo
Napsal: 27 dub 2011, 17:11
od david1983
Nikdo nic???

Re: píská servo
Napsal: 19 pro 2011, 21:23
od ntnt
Potřebuju taky dolít olej do serva a byl sem si koupit v autodílech a prodali mi tuhle
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... -M-6162-1l . Je správná můžu ji tam nalít?
Re: píská servo
Napsal: 19 pro 2011, 21:42
od david1983
Tak to vubec nevim, ja tohle resil noralne v autorizovanym servisu koupil jsme jednu lahev rekli mi podle toho co mam za auto jaky olej tam patri a nestal myslim ani nejak moc,vim ze jsme tam mel bud zeleny nebo ruzovy jestli se nepletu,ale mychat se to nesmi!
Re: píská servo
Napsal: 19 pro 2011, 21:43
od denny
Prodali ti správný,je to Pentosin.Je určen do tvého vozu.
Re: píská servo
Napsal: 20 pro 2011, 10:24
od csala
Chlapi, nikdy som na svojich autách nepotreboval riešiť servo a tak neviem, ako vlastne funguje. Ale cez víkend som pri driftovaní na zasneženom parkovisku servo na svojom aute odpísal. Myslím, že sa to stalo tak, že volant bol v krajnej polohe možno niekoľko desiatok sekúnd a pritom motor mal zvýšené otáčky. Prvé, čo ma napadlo, že praskol remeň pohonu servočerpadla, ale nič také, remeň je spoločný pre alternátor, servočerpadlo a klimakompresor. No v nádobke na olej do servočerpadla chýbalo cca deco a pol oleja. Dolial som Dexron III a skúšal točením volantu systém odvzdušniť, ale nič sa nedialo, volant kladie odpor, ako keby bol motor vypnutý. Ako to servočerpadlo vôbec funguje? Nádobka na olej je predsa vyššie ako čerpadlo a nejaký olej tam v tej nádobke predsa zostal, mohlo to vôbec nasať vzduch a sa nejako zavzdušniť? Odíde v tom čerpadle niečo mechanické a odrazu prestane vyrábať tlak? Je pravda, že cca tri roky som olej do nádobky nedolieval, stále tam nejaký bol, tak som to neriešil. Že servočerpadlo sa testuje na vyrábaný tlak oleja, ale taký tlakomer asi nemám. Mohlo odísť aj niečo iné? Niekde som čítal, že treba volant pri odvzdušňovaní natočiť do krajnej polohy a v tej polohe držať aj 10 sekúnd a potom do druhej krajnej polohy a opakovať.
Neviem, či mám servoriadenie s meniteľným účinkom posilňovania, že treba pozrieť, či vedú nejaké káble niekde do hrebeňa riadenia, kontroloval som aj poistku č. 14 - je OK. Servočerpadlo je klasické hydraulické poháňané remeňom od kľukovky. Omega C 2.2DTI.
Díky za rady a driftu zdar

Re: píská servo
Napsal: 20 pro 2011, 14:34
od csala
Z tohto návodu mi je princíp servopumpy trochu jasnejší
http://www.opelastra.cz/technika/servomotor.htm
Re: píská servo
Napsal: 22 pro 2011, 15:16
od csala