Spatny ventil

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Alzafir »

To taky, ale za to může vzduch. Hlavně má malé točky startéru, je to takové utrápené.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Reklama
 

Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Fulo3 »

Bateria je uplne nova Varta silver a hentak to toci len ked je tych -5 ze to tak zuje a starter ten urcite nebude uz naj ako v kazdom ojazdeom aute.Tie kruzky budu isto v prdely pozeral si to video filter?A ta cena 200 euro to som napisal radej lebo ty sikovny mechanici co sa nachadzaju v okoli mna si pytaju za vsetko 1500 eur tak uz clovke rata ze bude vsetko stat minimalne dost co mozem si spravim sam ale toto je nad moje nervi.Mam jedneho znameho garaz majster ale on nema moc casu to je ta nevyhoda tak este uvidim keby som to isiel menit Alzafir urcite by som isiel k tebe a byvam priamo v Bytci do Ostravi 80 km :D takze to by bola pohoda musim si rozmysliet co idem ja s tym autom vlasne robit lebo naozaj nechcem vymenit kruzky a zas nieco ine potom menit mam rad astry ale uz dost sa mi toho dojebkalo naozaj dost ako kazdemu pomenil vsetko a aj tak nakoniec to bolo k nicomu :P
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000
Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Spatny ventil

Příspěvek od Alzafir »

Na videu ten filtr nevypadá až tak zle. A kupodivu olej z ropáka je v podstatě černý, takhle na videu to je jako nový olej s naftou ( a jestli jeto vůbec olej, mně se to až tak nezdá) spíš to je jen nafta ( nejlíp ochutnat :mrgreen: ). Kdyby to byl olej čerstvý, tak má takovou barvu, to jsem ale u nafťáků nepotkal. Když už nějakou dobu v motoru je.
Čímž teda netvrdím, že to nemůže chytat vzduch pod těsněním vstřiků, ten filtr je jen vodítko.
Zkus ještě vyndat nádobu filtru a pod vodou natlakovat.
No a k baterce, mně už přes rok baterka varuje, při startu padnou ručičky na palubovce. Po repasi startéru a propájení těch silných kabelů u baterky je to normální svist motoru při startu, jako nové auto. Pořádné točky, to je nutnost u nafťáka.
S těma kroužkama si to promysli, nabídka platí.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Spatny ventil

Příspěvek od jerry mouse »

Fulo3 píše:A ta cena 200 euro to som napisal radšej lebo ty šikovny mechanici co sa nachadzaju v okoli mňa si pytaju za všetko 1500 eur tak už človek rata že všetko bude poriadna paľba! :P
Nepovedal by som šikovny ale skôr nenažraty, po prechode na euro sa zmenila rozhodne mena ale nie cena, zrejme majú toľko prace že si to jednoducho možu dovoliť. Aj ja som daval robiť auto šikovným mechanikom až do doby kym som zistil ako ma pekne ojebavaju! Euro je živna pôda pre každeho ojebavaka a to je jedno či je to Tesco, banka, policajti-vypalnici ako aj naša preščana vlada 8) , ved stovka sem tam ako keby to bolo fakt iba sto korún a nie 3000,-sk absolutne totálny moralny úpadok! :x :x :x
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Odpovědět