Přístrojová deska-problém
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
A ještě mě tak napadlo, jak si pročítám ty předešlé Tvé příspěvky, odpoj přístrojovku, oddělej te plexi kryt ,zkus prstem ten rychloměr otočit na MAX rychlost, kolik Ti ta ručička ukáže? pokud je pootočená proti hřídelce, tak by Ti měla jít ručička max na 160-180 km/hod, potom je jasné, kde je problém.
To video je dobré, že člověk vidí co to dělá, inu jednou vidět je lepší než stokrát slyšet.
To video je dobré, že člověk vidí co to dělá, inu jednou vidět je lepší než stokrát slyšet.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
- Reklama
Hany píše:A ještě mě tak napadlo, jak si pročítám ty předešlé Tvé příspěvky, odpoj přístrojovku, oddělej te plexi kryt ,zkus prstem ten rychloměr otočit na MAX rychlost, kolik Ti ta ručička ukáže? pokud je pootočená proti hřídelce, tak by Ti měla jít ručička max na 160-180 km/hod, potom je jasné, kde je problém.
To video je dobré, že člověk vidí co to dělá, inu jednou vidět je lepší než stokrát slyšet.


Hany píše:Takže Pepčo, teď jsem se bavil s tím servisákem a říkal mě, že je to podle všeho někde zrada v kontaktech. Buď ještě jednou projít ty vývody v konektoru, jak na přístrojovce, tak ten protikus, a nebo, že je ještě jedna možnost že jak ,,zamykáš,, tu přístrojovku tou plast. páčkou, tak že je potřeba trošičku tu páčku přetáhnout až ,,za,, jak mě řekl, aby to jakoby luplo, nebo cvaklo, že je možné že to není úplně dotažené a proto to dělá bordel.


- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Škoda, že jsme od sebe takový kus cesty, já jedu k tomu servisákovi ve čt.,nebo pá. na výměnu oleje,tak mě právě říkal, ať tu přístrojovku dovezu, že na to mrkne.
Počkej na tom rychloměru jsou tedy dva dorazy? jeden min a druhý max?
Já měl zato, že jeden slouží pro oba směry.
A tedy vylučovací metoda, pokud to tedy není mech. závada, tak potom už jen v elektrice. Já tomu servisákovi právě říkal, že jsi tam měnil žárovku, proto , že jsi to rozebíral, tak říkal ty věci, co jsem tu už psal a potom, že to může dělat i špatně daná ta žárovka. No prostě zkrat.
Tak teď babo raď.
Počkej na tom rychloměru jsou tedy dva dorazy? jeden min a druhý max?
Já měl zato, že jeden slouží pro oba směry.
A tedy vylučovací metoda, pokud to tedy není mech. závada, tak potom už jen v elektrice. Já tomu servisákovi právě říkal, že jsi tam měnil žárovku, proto , že jsi to rozebíral, tak říkal ty věci, co jsem tu už psal a potom, že to může dělat i špatně daná ta žárovka. No prostě zkrat.
Tak teď babo raď.
Naposledy upravil(a) Hany dne 06 srp 2006, 12:57, celkem upraveno 1 x.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Hany píše:Škoda, že jsme od sebe takový kus cesty, já jedu k tomu servisákovi ve čt.,nebo pá. na výměnu oleje,tak mě právě říkal, ať tu přístrojovku dovezu, že na to mrkne.
Počkej na tom rychloměru jsou tedy dva dorazy? jeden min a druhý max?
Já měl zato, že jeden slouží pro oba směry.







manli2 píše:no takže uř to funguje,...![]()
jo a nezlob se na mě řešíš pič...nymaximálně tu ručičku vrátíš zase z5



manli2 píše:ty kroužky tlačej na nejakou součásku a ta dfělá bugr![]()
![]()
![]()
nech to koňovi... maximálně ti schří půlka elektra v autě
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()










no myslim že jezdit do opla jsou vyhozený peníze protože oni určitě nebudou budíky rozdělávat a opravovat...nabídnou ti jedině novýpepca píše:![]()
zdravím,tak jsem dneska opět konečně vyjel autem v domnění,že tím přesazením ručičky jsem tu závadu obelstil,sice ukazuje rychlost kterou jedu,ale bohužel to vypadá,že při zpomalení či náhlém zastavení nestačí ručička jít dost rychle zpět,vlastně již stojím,a ona ještě nepatrně dojíždí,tak fakt nevím,jsem již objednán v sobotu do opla,uvidím co na to diagnostika
![]()
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel



-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 26 čer 2006, 07:55
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, pokud jedeš do servisu tak už je to asi zbytečný něco radit. Jenom mě napadlo když jsem sledoval to video: do palubovky nevede žádnej bovden na tacháč, čili tacháč je řízen servomotorem. Jen mě tak napadá jestli při startu přístrojovky nehledá nějaký nulový bod, nemyslím tím číslo na samolepce ale nějaký zero-point na inkrementálním čidlu uvnitř tachometru. Nezkoušel jsi manuálně ručičku dát třeba do maximální výchylky třeba na 160km/h a pak zapnout klíček? během toho přejezdu by to mohlo identifikovat nějaký nulový bod. Já měl štěstí a nic podobného se mi při instalaci pal PC nestalo, takže přeju ať se podaří to vyřešit. 

AlexAstra-G X14XE
Alex X14XE píše:ahoj, pokud jedeš do servisu tak už je to asi zbytečný něco radit. Jenom mě napadlo když jsem sledoval to video: do palubovky nevede žádnej bovden na tacháč, čili tacháč je řízen servomotorem. Jen mě tak napadá jestli při startu přístrojovky nehledá nějaký nulový bod, nemyslím tím číslo na samolepce ale nějaký zero-point na inkrementálním čidlu uvnitř tachometru. Nezkoušel jsi manuálně ručičku dát třeba do maximální výchylky třeba na 160km/h a pak zapnout klíček? během toho přejezdu by to mohlo identifikovat nějaký nulový bod. Já měl štěstí a nic podobného se mi při instalaci pal PC nestalo, takže přeju ať se podaří to vyřešit.

