Stránka 2 z 2

Napsal: 27 říj 2008, 07:39
od Kraken
Ak máš v záruke, nech to opravia v servise. Inak čo som čítal návod , problém je vraj v povolených spojoch. Opraviť to, je podľa mňa makačka.

Napsal: 27 říj 2008, 08:36
od Mike.S
stejně se ti divím, že to řešíš, když to máš v záruce, bych jim to tam hodil a ať se starají a když budou tvrdit, že to zpravili a bude to dělat znovu, tak jim to tam hoď znovu, musíš je furt otravovat, znám to z práce, taky jsme s Roomsterem furt otravovali, nenech se odbýt

Napsal: 27 říj 2008, 11:00
od Pico
Bojím sa ale toho, aby v servise dokázali sedadlo dať do 100% stavu, teda, aby sa nevyklalo a podobne. Preto som uvažoval, čo je menšie zlo.

Napsal: 27 říj 2008, 11:10
od spermin
to neřeš, máš zaplaceno, tak ať se starají. :(

Napsal: 27 říj 2008, 11:22
od Vojta
ježišmarja já nevěřim svym očim, stříkat injekcí naslepo wd do sedačky, to snad ani neni možný, za todle bych ti tu záruku schválně neuznal, když máš auto v záruce tak to máš odvýst na reklamaci hned jak se závada projeví, je to tvoje povinost

zadní čalounění na sedačce je jenom naklapnutý na liště takže se nemusíš bát toho že by ti auto vrátili snad s rozřezanym čalounění nebo co

lidi furt nadávaj na dealery jaký to sou svině že z lidí akorát tahaj prachy a jednaj s nima arogantně ale kolikrát se jim vůbec nedivim

Napsal: 27 říj 2008, 11:28
od Mike.S
přesně tak 8)

Napsal: 27 říj 2008, 15:11
od Pico
Chlapi, beriem všetko, bol som aj u predajcu a servisný technik, keď som mu povedal, že mi vŕzga operadlo, tak reagoval slovami, že ešte nepočul, aby v Astre vŕzgalo sedadlo. Údajne to tam musím nechať, nakoľko musia celé sedadlo vybrať von, rozobrať ho a potom sa uvidí. Tak sa mi nedivte, že som si nechcel nechať sprasiť sedačku a potom sa s nimi naťahovať. Aj to na fóre niketo písal, že vŕzganie odstránili WD-čkom, tak som to skúsil. Ak by mi to vyšlo - prestalo by to vŕzgať, potešilo by to dvakrát. Nikto mi nové auto nemusel rozbombovať a konečne by bol kľud. Ostatne to isté mi povedali aj o rezonujúcej lisšte pod čelným sklom. Nikdy sme to nepočuli, že to robí a nevieme čo s tým. Poriadne som ju pozatláčal a je pokoj. Aj teraz váham, či do toho ísť. Zoberte si, že mi prvý krát vyberú sedačku, rozoberú ju. Po týždni zistím, že to robí znova. To isté a tak dokola. V akom stave bude tá sedačka ?

Napsal: 27 říj 2008, 15:18
od Vojta
a to myslíš že jí budou odesávat majzlíkem nebo co? ta sedačka je snad na šroubech tak jí normálně vyšroubujou vyndaj, prostříknou a zase zandaj a je to ne? jinak u astry sem fakt nikdy opěradlo vrzat neslyšel, když něco vrzalo tak v sedáku (a to tom si tady čet s tim WD)

jinak ve vanu mam daný sedačky z clasika a vržou jak stará kurva (v sedáku) ale je mi to uplně jedno

co se týká lišty pod oknem tak ta drnčí snad uplně v každý astře a bohatě stačí ji vypodložit kouskem molitanu, hadru nebo něčim podobnym

Napsal: 27 říj 2008, 19:39
od Pico
Vojto, práve to s tou lištou som nechcel riešiť, pretože by mi hrozilo neuznanie záruky. Pozri sa na fórum www.autorecenze.cz a tam zistíš, čo na Astrách vŕzga. Resp. na iných fórach, včetne Vectry. Takisto si prečítaj príspevky ako dopadli niektorí majitelia nielen Astier v servisoch po ich zásahu. Jednoznačne do toho asi budem musieť ísť ale čakal som práve na 1. garančku, aby som tam len kvôli sedačke auto nenechával. Niekde som tu písal, že kolega kúpil Suzuki SX4 - nové. Všetko riešil v značkovom servide - ako inak mal to v záruke. Tak napr. keď si tam nechal namontovať Defend lock, nemohol poriadne radiť, neskutočné martírium a chodenie do servisu. U mňa to vŕzganie nie je tragické ale človeka to naštve. Nové auto a vŕzga. Pre hore spomenuté zvažujem, resp. som zvažoval, či riskovať s tou sedačkou, že im niečo nevíde alebo radšej jemné vŕzganie.
Inak nie som paranoik ako si po tvojich príspevkoch pripadám ale neznášam, keď mám novú vec a niekto sa v nej rýpe. V robote máme takisto jednu Astru G a takisto vŕzga operadlo ale v časti tej aretačnej ružice, kde to prvotne robilo aj mne.

Napsal: 18 lis 2008, 15:59
od Pico
Takže mám za sebou 1. garančku. Asi pred dvoma týždňami operadlo prestalo vŕzgať, no radosť jazdiť. Ešte ráno ako som auto viezol do servisu, tak som sa poriadne pomrvil a ticho. Samozrejme, že som teda nič nereklamoval. Teraz som bol doliať ostrekovač, sadol som za volant a operadlo vŕzga jedna radosť. Inak servis ma stál 6.000,- Sk. Nedoliali mi ani len ostrekovač, všetko čoho sa chytili v motore je zasvinené od špinavých rúk. Kontrolovali mi aj chladiacu kvapalinu, takže som musel teraz asi 1,5 dcl dolievať - po šípku. Oleja mi úštovali 4.25 l. Je po hornú rysku ale aj tak sa mi zdá, že je to trochu veľa. Prakticky mi vymenili len olej, ol. filter a dezinfikovali klímu. Ostatné, čo som platil je všetko v rovine kontrola a vyčistenie. Najazdené mám 8700 km.